Як заповнити в «УТП» податкову накладну для реєстрації в Єдиному реєстрі?
Добридень! В «Управлінні торговельним підприємством» у документі «Налоговая накладная», на відміну від «1С:Бухгалтерії 8», після оновлення з’явилися дві опції «Включена в Единый реестр налоговых накладных» та «Подлежит включению в Единый реестр налоговых накладных». Який прапорець потрібно поставити для вивантаження та реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних?
О. Ігнатенко, м. Чугуїв
Відповідає Ганна САРАЄВА, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»
Як ви знаєте, з 1 січня 2012 року згідно з п. 11 підрозд. 3 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу необхідно реєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних усі податкові документи, в яких є підакцизні чи імпортовані на територію України товари, а також документи, сума ПДВ в яких перевищує 10000 грн.
Зверніть увагу: прапорець «Подлежит включению в Единый реестр налоговых накладных» проставляється, якщо документ містить номенклатуру, в якій заповнено код УКТ ЗЕД, або якщо сума ПДВ у документі перевищує 10000 грн. Таким чином, програма звертає увагу користувача на те, що ця податкова накладна підлягає включенню до Єдиного реєстру.
Прапорець «Подлежит включению в Единый реестр налоговых накладных» проставляється у програмі автоматично, але тільки в тих податкових накладних, в яких на закладці «Дополнительно» в реквізиті «Тип причины невыдачи накладной покупателю» стоїть значення «0», тобто в тому випадку, коли податкова накладна видається покупцю. В інших випадках цей прапорець можна встановити вручну.
А от якщо ви вирішили зареєструвати цю податкову накладну в Єдиному реєстрі, то у формі документа потрібно вручну поставити прапорець напроти опції «Включена в Единый реестр налоговых накладных» і тільки після цього вивантажувати документ.
Успіхів у роботі! Чекаємо ваших запитань на адресу bk@id.factor.ua