КОМЕНТАР До ЛИСТА ДПСУ від 26.12.2011 р. № 10406/7/18-4017
Жодних особливих відкриттів у цій Пам’ятці немає. Усе, що в ній викладено, і досі вже неодноразово заявлялося податківцями. Зате наведений документ чудово виконує свою функцію — бути «нагадувалкою». Зокрема, нагадувати бухгалтерам про те, що вести первинні документи в електронному вигляді можна, але тільки тоді, коли такі документи підписуються за допомогою ЕЦП, посилений сертифікат якого надано в ДПІ, а копії документів під час перевірок передаються працівникам ДПІ на їх вимогу.
Особливу увагу хочемо звернути на нагадування про те, що податкові накладні, на відміну від інших документів підприємства, не можуть існувати виключно в електронній формі. Ми, зі свого боку, нагадаємо, що з 16 грудня 2011 року форма податкової накладної змінилася, а правила її заповнення (мовні й технічні) істотно ужорсточилися — див. наказ Мінфіну від 01.11.2011 р. № 1379.
Олексій Кузнєцов