Теми статей
Обрати теми

Про податковий облік витрат на маркетинг

Редакція БТ
Лист від 08.04.2008 р. № 3146/6/15-016

Витрати на маркетинг:

умови включення до складу валових витрат — роз’яснює ДПАУ

 

Лист Державної податкової адміністрації України від 08.04.2008 р. № 3146/6/15-016

«Про податковий облік витрат на маркетинг»

 

У

листі, що коментується, ДПАУ роз’яснює порядок віднесення витрат на маркетингові послуги до складу валових витрат. Пославшись на п.п. 5.4.4 Закону про податок на прибуток, головний податковий орган дійшов висновку, що витрати на маркетинг відображаються у складі валових витрат тільки у випадку, якщо вони відносяться до витрат на передпродажні та рекламні заходи. Повністю погодитися з такою точкою зору ми не можемо. Адже маркетингові послуги — це ширше поняття, ніж передпродажні та рекламні заходи. Просування і збут товарів є лише однією з функцій маркетингу.

Однак ігнорувати думку ДПАУ не можна. Не виключено, що податкові інспектори на місцях керуватимуться цим

листом. Тому рекомендуємо, укладаючи договір на надання маркетингових послуг, передбачити в ньому фразу, що результати наданих послуг буде спрямовано на передпродажні чи рекламні заходи.

На завершення

листа ДПАУ підтвердила відсутність у чинному законодавстві переліку документів, що підтверджують витрати на маркетинг, і запропонувала свій перелік, зокрема:

— документи, що підтверджують факт отримання маркетингових послуг від іншої особи;

— документи, що підтверджують зв’язок понесених витрат з господарською діяльністю підприємства.

Також не зашкодить до запропонованого ДПАУ переліку документів додати звіт про маркетингові дослідження (звичайно, якщо такі дослідження було передбачено договором).

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі