Теми статей
Обрати теми

Калейдоскоп документів. Немає найманих працівників — немає звіту до Пенсійного фонду

Редакція БТ
Калейдоскоп документів від 18.03.2008 р. № 4674/03-30

Немає найманих працівників — немає звіту до Пенсійного фонду

 

Пенсійний фонд ще раз підтвердив свою позицію, викладену в

листі від 03.12.2007 р. № 19395/03-30 (див. ком. «Якщо підприємство не використовує працю найманих працівників, пенсійну звітність подавати не потрібно — ліберальне роз’яснення Пенсійного фонду» // «БТ», 2008, № 5, с 10).

Фонд вважає, що

юридичні особи, які перебувають на обліку в органах ПФУ, але не мають статусу страхувальника, не є платниками страхових внесків, а отже, не зобов’язані подавати щомісячну звітність до органів Пенсійного фонду.

(Лист Пенсійного фонду України від 18.03.2008 р. № 4674/03-30)

 

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі