Теми статей
Обрати теми

Калейдоскоп документів. Що тепер вважається датою подання скарги — нові правила Держмитслужби

Редакція БТ
Калейдоскоп документів від 06.02.2008 р. № 92

Що тепер вважається датою подання скарги — нові правила Держмитслужби

 

Держмитслужба внесла зміни до

Порядку розгляду митними органами скарг платників податків на податкові зобов’язання, нараховані митними органами, затвердженого наказом ДМСУ від 08.02.2006 р. № 97.

Цими змінами уточнено, що

дія Порядку не поширюється на розгляд скарг (заяв) платників податків на податкові повідомлення чи інші рішення митного органу, щодо яких подано позови до суду.

Крім цього,

чітко визначено, що саме вважається датою подання платником податків скарги (заяви) і датою отримання її митним органом (Держмитслужбою).

Тепер, якщо заява (скарга)

безпосередньо подається митному органу (Держмитслужбі) самим «скаржником», то датою подання та датою отримання є дата реєстрації скарги (заяви) митним органом (Держмитслужбою).

У разі відправлення скарги (заяви)

поштою датою подання вважається дата її надання відділенню поштового зв’язку, зазначеному в повідомленні про вручення поштового відправлення та на відбитку календарного штемпеля на поштовому відправленні (конверті), а датою отриманнядата її вручення, зазначена в повідомленні про вручення посадовою особою митного органу (Держмитслужби), до компетенції якої належить реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.

Наказ

набуває чинності через 10 днів після його офіційного опублікування (на момент підготовки номера не опубліковано).

(Наказ Державної митної служби України від 06.02.2008 р. № 92)

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі