Теми статей
Обрати теми

Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2009 рік

Редакція БТ
Лист від 30.09.2008 р. № 10338/0/14-08/13

МІНПРАЦІ ПОВІДОМИЛО

норму тривалості робочого часу на 2009 рік

 

Лист Міністерства праці та соціальної політики України від 30.09.2008 р. № 10338/0/14-08/13

«Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2009 рік»

 

Документ, що коментується, наведено в додатку «Документи»

 

Згідно з чинним законодавством, якщо святковий чи неробочий день збігається з вихідним, вихідний день переноситься на наступний після святкового чи неробочого. Як зазначено в

листі, що коментується, за графіком п’ятиденного робочого тижня з вихідними днями в суботу і неділю у 2009 році вихідний день у неділю 8 березня (Міжнародний жіночий день) має бути перенесено на понеділок 9 березня, вихідний день у неділю 19 квітня (Великдень) — на понеділок 20 квітня, вихідний день у суботу 2 травня (День міжнародної солідарності трудящих) — на понеділок 4 травня, вихідний день у суботу 9 травня (День Перемоги) — на понеділок 11 травня, вихідний день у неділю 7 червня (Трійця) — на понеділок 8 червня, вихідний день у неділю 28 червня (День Конституції України) — на понеділок 29 червня.

У додатку до

листа наведено норми тривалості робочого часу по місяцях залежно від тривалості робочого тижня, а також такі показники по місяцях, як:

— кількість календарних днів;

— кількість святкових днів і днів релігійних свят (число місяця, на яке припадає свято);

— кількість вихідних днів;

— кількість неробочих днів;

— кількість робочих днів;

— кількість днів, що передують святковим і неробочим, в які тривалість робочого дня (зміни) при 40-годинному тижні зменшується на 1 годину.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі