Теми статей
Обрати теми

Про здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо державних закупівель

Редакція БТ
Наказ від 01.07.2008 р. № 251

Держзакупівлі:

як Мінекономіки перевірятиме замовників

 

Наказ Міністерства економіки України від 01.07.2008 р. № 251

«Про здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо державних закупівель»

 

Наказом

, що коментується, Мінекономіки затвердило Порядок здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо державних закупівель (далі — Порядок). Цей Порядок зацікавить замовників. Справа в тому, що ним визначено механізм здійснення з боку Мінекономіки контролю за дотриманням саме замовниками вимог законодавства про держзакупівлі. Метою здійснення контролю є установлення відповідності проведених процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти вимогам законодавства про держзакупівлі, забезпечення усунення виявлених порушень та запобігання їх здійсненню в подальшому.

Контроль здійснюватиметься шляхом проведення планових та позапланових перевірок.

Планові перевірки

замовника проводяться не частіше одного разу на рік згідно з річним планом перевірок*. Про проведення планової перевірки замовника письмово повідомляють не пізніше ніж за 10 днів до початку її проведення.

* Мінекономіки своїм наказом від 01.07.2008 р. № 252 затвердив форму річного плану держзакупівель та Інструкцію щодо її заповнення. Річний план перевірок на 2008 роки має бути затверджено Мінекономіки в місячний строк з дати набрання чинності наказу та оприлюднеий на веб-сайті www.me.gov.ua

Позапланові перевірки

проводяться за наявності однієї з підстав:

— доручення прем’єр-міністра України;

— розпорядження Кабінету Міністрів України;

— рішення Мінекономіки, спричиненого скаргами учасників на дії чи бездіяльність конкретного замовника у сфері держзакупівель, що мають

систематичний характер. Щоправда, скільки скарг та з якою періодичністю вони мають надходити від учасників торгів, щоб вважати такі скарги систематичними, у Порядку не уточнено.

Строк проведення планової та позапланової перевірки не може перевищувати 30 календарних днів. Результат перевірки — акт. Замовник має право протягом 10 днів з дня отримання акта надати письмові зауваження до результатів перевірки, викладених у ньому.

У разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері держзакупівель, за які передбачено адміністративну чи кримінальну відповідальність, матеріали перевірки надсилаються до КРУ і правоохоронних органів за місцезнаходженням замовника.

Орієнтовний перелік питань, які перевіряючі можуть поставити замовнику під час здійснення контролю, а також перелік документів та матеріалів, що перевіряються на відповідність до законодавства про держзакупівлі, наведено в

додатках 1 і 2 до Порядку (див. нижче).

Наказ, що коментується, набув чинності 29 серпня 2008 року.

 

 

Міністерство економіки України

Орієнтовний перелік питань, що підлягають з’ясуванню під час здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо державних закупівель

 

Додаток 1 до Порядку здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо державних закупівель, затвердженого наказом від 1 липня 2008 року № 251

 

1. Відповідність використання коштів, спрямованих на закупівлю товарів, робіт і послуг, їх кошторисним призначенням.

2. Організаційні питання щодо здійснення процедур закупівлі:

відповідність рішень замовника законодавству у сфері державних закупівель;

наявність рішення про утворення тендерного комітету;

наявність тендерної документації.

3. Відповідність тендерної документації (запиту цінових пропозицій /котирувань/) законодавству щодо державних закупівель.

4. Здійснення процедур закупівлі відповідно до законодавства:

наявність підстав вибору процедури закупівлі;

наявність оголошення про заплановану закупівлю, запрошення до участі у процедурі закупівлі, оголошення про проведення попередньої кваліфікації, відповідність їх змісту законодавству;

обґрунтування встановлення та додержання термінів подання тендерних пропозицій і доповнень до них;

відповідність тендерних (цінових) пропозицій учасників вимогам тендерної документації (запиту цінових пропозицій /котирувань/);

відомості про реєстрацію тендерних пропозицій та протокол їх розкриття;

відповідність учасників кваліфікаційним вимогам;

оцінка тендерних пропозицій відповідно до визначених критеріїв та методики їх оцінки;

наявність або відсутність змін, доповнень або роз’яснень тендерних пропозицій під час їх оцінки;

підстави відхилення тендерних пропозицій;

відповідність укладеного договору істотним умовам, зазначеним в тендерній документації (запиті цінових пропозицій /котирувань/);

наявність оголошення про результати проведення процедури закупівлі;

наявність повідомлення учасників процедур закупівлі про результати торгів;

підстави відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися;

наявність передбачених законодавством звітів:

про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів;

про результати проведення процедури редукційну;

про результати проведення процедури торгів з обмеженою участю;

про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань);

про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника.

 

Орієнтовний перелік документів і матеріалів, які перевіряються на відповідність законодавству щодо державних закупівель

 

Додаток 2 до Порядку здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо державних закупівель, затвердженого наказом від 1 липня 2008 року № 251

 

1.

Рішення про утворення тендерного комітету.

2.

Звіти:

про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів;

про результати проведення процедури редукційну;

про результати проведення процедури торгів з обмеженою участю;

про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань);

про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника.

3.

Протоколи засідань тендерного комітету.

4.

Тендерна документація та запит цінових пропозицій (котирувань).

5.

Копії інформаційних матеріалів замовника та учасників (оголошення, запрошення, запити, роз’яснення, повідомлення тощо).

6.

Копії документів, наданих учасниками на запит замовників.

7.

Оригінали або копії листів-погодження процедур закупівлі у випадках, передбачених законодавством.

8.

Копії документів, що підтверджують забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю.

9.

Оригінали всіх тендерних пропозицій, відомості про які зафіксовані в протоколі розкриття тендерних пропозицій.

10.

Оригінали або копії укладених договорів про закупівлю.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі