Про надання висновку аудитора в частині достовірності та повноти ліквідаційного балансу
Держпідприємництва відповів на запитання про необхідність подання держреєстратору для проведення реєстрації припинення юридичної особи висновку аудитора з питання достовірності та повноти ліквідаційного балансу.
Перелік документів, що обов’язково подаються держреєстратору для проведення держреєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, установлено
частиною першою ст. 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» від 15.05.2003 р. № 755-IV. Частиною другою цієї статті також визначено, що у випадках, установлених законом, крім документів, передбачених частиною першою цією статті, додатково подається висновок аудитора щодо достовірності та повноти ліквідаційного балансу.У свою чергу,
ст. 20 Закону України «Про господарські товариства» від 19.09.91 р. № 1576-XII, що визначає порядок проведення ліквідаційних заходів, установлено, що достовірність і повноту ліквідаційного балансу має бути підтверджено аудитором (аудиторською фірмою), за винятком товариств з річним господарським оборотом менше 250 нмдг.(Лист Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 29.05.2008 р. № 4518)