Калейдоскоп документів. Новий Порядок оформлення пенсійних перевірок тепер узгоджується із Законом про перевірки

Редакція БТ
Бухгалтерський тиждень Січень, 2009/№ 4
В обраному У обране
Друк
Калейдоскоп документів від 01.12.2008 р. № 21-1

Новий Порядок оформлення пенсійних перевірок тепер узгоджується із Законом про перевірки

 

На виконання

Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 р. № 877-V ПФУ затвердив новий Порядок оформлення результатів перевірок, що здійснюються органами Пенсійного фонду України, згідно з яким:

— про здійснення планової чи позапланової перевірки

орган Пенсійного фонду видає наказ, де зазначаються найменування платника, якого перевіряють, і предмет перевірки. При здійсненні планової перевірки в наказі також указується перелік питань, які необхідно перевірити, залежно від ступеня ризику платника;

— на підставі наказу оформляється

направлення на проведення перевірки , що підписується керівником чи заступником керівника органу Пенсійного фонду (із зазначенням прізвища, імені та по батькові) і засвідчується печаткою. При цьому направлення діє тільки протягом зазначеного в ньому строку здійснення перевірки;

не пізніше ніж за 10 днів до початку планової перевірки перевіряючі надсилають платнику відповідне повідомлення про перевірку (рекомендованим листом, телефонограмою або вручають особисто керівнику під підпис);

— за результатами перевірки

в разі виявлення порушень вимоги законодавства складається акт у 2 примірниках: 1 — для платника, 2 — залишається в органі Пенсійного фонду. Не допускається відображення в акті перевірки необґрунтованих даних, а також суб’єктивних припущень перевіряючих, що не мають підтверджених доказів, та різного роду висновків стосовно дій посадових осіб платника (наприклад, «друкарська помилка», «помилка бухгалтера» тощо). Також в акті не допускається визначення виду і розміру фінансових санкцій за встановлені порушення;

— за наявності в акті перевірки донарахованих сум страхових внесків платнику протягом

5 робочих днів з дня завершення перевірки надається розпорядчий документ про усунення порушень. За наявності в акті факту виявлення порушень стосовно достовірності відомостей про застраховану особу надається розпорядження про усунення в певні строки порушень, виявлених під час здійснення перевірки;

— у разі відсутності порушень складається довідка

.

Постанова

набула чинності 04.01.2009 р.

(Постанова правління Пенсійного фонду України від 01.12.2008 р. № 21-1)

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
Завантажуйте наш мобільний додаток iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд