Теми статей
Обрати теми

Про розгляд листа

Редакція БТ
Лист від 26.05.2009 р. № 11084/7/15-0517

ПЕРЕПЛАТА ГОЛОВНОГО ПІДПРИЄМСТВА

не зараховується у сплату консолідованого податку за філію — думка ДПАУ

 

Лист Державної податкової адміністрації України від 26.05.2009 р. № 11084/7/15-0517

«Про розгляд листа»

 

У

листі, що коментується, ДПАУ розглянула таку ситуацію: підприємство, що має філії, сплачує податок на прибуток консолідовано. Головне підприємство сплатило авансом податок на прибуток за своїм місцезнаходженням. Чи можна зарахувати переплату, що утворилася, у сплату податку за місцезнаходженням філії?

Автори листа зробили такі висновки: зазначений залік законодавчо не передбачено. Однак згідно з

п. 21.3 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» у редакції від 22.05.97 р. № 283/97-ВР переплата з податку на прибуток підлягає поверненню з відповідного бюджету протягом 10 робочих днів з моменту отримання податковим органом відповідної заяви платника в разі, якщо не минув строк позовної давності, установлений законодавством. Такий строк, установлений п.п. 15.3.1 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 р. №2181-III, становить 1095 календарних днів, наступних після дня здійснення переплати чи отримання права на відшкодування.

Таким чином, для погашення зобов’язань за філію головне підприємство може отримати з бюджету надміру перераховану суму податку, а потім спрямувати її на погашення зобов’язань філії. Докладніше про оподаткування філій див. у статті «Філії: податок на прибуток та ПДВ» // «БТ», 2008, № 12, с. 14.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі