Теми статей
Обрати теми

Якість телекомунікаційних послуг

Редакція БТ
Рішення від 15.04.2010 р. № 174

Якість телекомунікаційних послуг

 

НКРЗ затвердила

Положення про якість телекомунікаційних послуг (далі — Положення), яким визначено організаційно-правові засади всебічного та періодичного інформування споживачів про рівні якості телекомунікаційних послуг, що надаються операторами, провайдерами телекомунікацій на ринку телекомунікацій.

Дія зазначеного

Положення поширюється на НКРЗ, Державну інспекцію зв'язку та операторів і провайдерів телекомунікацій, які здійснюють діяльність з надання телекомунікаційних послуг споживачам.

У

Положенні визначено порядок:

— оприлюднення інформації про рівні якості телекомунікаційних послуг;

— організації проведення випробувань показників якості телекомунікаційних послуг (далі —

показники ЯТП).

Оператори телекомунікацій мають оприлюднювати інформацію про рівні

показників ЯТП не пізніше 30 січня року, наступного за звітним, шляхом розміщення інформації у друкованих засобах масової інформації або на власних веб-сайтах, а також у місцях продажу телекомунікаційних послуг та проведення розрахунків за них.

Крім того, оператори телекомунікацій щороку не пізніше 30 січня року, наступного за звітним, подають до НКРЗ звіти про якість телекомунікаційних послуг за формою, наведеною в

додатку до Положення.

НКРЗ, у свою чергу, щороку узагальнює отримані від операторів телекомунікацій звіти про якість телекомунікаційних послуг та розміщує їх на офіційному веб-сайті до 31 березня року, наступного за звітним.

(Рішення НКРЗ від 15.04.10 р. № 174

, чинне з 09.07.10 р.)
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі