Теми статей
Обрати теми

Печатка на податкових накладних при перереєстрації

Редакція БТ
Відповідь на запитання

Печатка на податкових накладних при перереєстрації

 

Чи може платник податку, який здав печатку у зв'язку з перереєстрацією організаційної форми та назви, ставити нову печатку (з новою назвою) на податковій накладній, у разі якщо анулювання старого Свідоцтва не відбулося, а початок дії нового Свідоцтва ще не настав?

 

Згідно з

п. 1 р. IV Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом ДПАУ від 22.12.10 р. № 978, перереєстрація платника ПДВ проводиться та Свідоцтво підлягає заміні у разі виникнення змін у даних платника ПДВ, які стосуються коду ЄДРПОУ, податкового номера, що надається податковими органами, та/або найменування (прізвища, імені, по батькові), та/або місцезнаходження (місця проживання) платника ПДВ, і якщо зміни не пов'язані з припиненням платника ПДВ, крім випадків, визначених п.п. 16.1 п. 16 р. III цього Положення.

Для заміни Свідоцтва платник ПДВ зобов'язаний у двадцятиденний строк після виникнення змін подати до податкового органу, в якому перебуває на обліку, додаткову реєстраційну заяву з позначкою «

Перереєстрація». До такої заяви мають бути додані Свідоцтво та всі засвідчені копії Свідоцтва. Податковий орган видає платнику ПДВ нове Свідоцтво (за новим номером) замість старого в такому самому порядку, як і при реєстрації. При цьому дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, а датою початку дії нового Свідоцтва та датою анулювання старого Свідоцтва є останній день строку у 10 робочих днів від дня отримання додаткової реєстраційної заяви з позначкою «Перереєстрація».

На бажання та згідно із заявою платника ПДВ датою початку дії нового Свідоцтва та датою анулювання старого Свідоцтва може бути встановлений день до закінчення строку у 10 робочих днів від дня отримання додаткової реєстраційної заяви з позначкою «

Перереєстрація». При цьому дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, а датою початку дії нового Свідоцтва та датою анулювання старого Свідоцтва є дата внесення відповідного запису до Реєстру.

Пунктами 2, 5 Порядку заповнення податкової накладної

, затвердженого наказом ДПАУ від 21.12.10 р. № 969 (далі — Порядок № 969), установлено, що податкову накладну складає особа, яка зареєстрована як платник податку в податковому органі та якій присвоєно індивідуальний податковий номер платника ПДВ. Податкова накладна вважається недійсною у разі її заповнення іншою особою, ніж указаною у п. 2 цього Порядку.

Відповідно до

п. 16 Порядку № 969 усі складені примірники податкової накладної підписуються особою, уповноваженою платником податку здійснювати поставку товарів (послуг), та скріплюються печаткою такого платника податку — продавця.

Оскільки датою початку дії нового Свідоцтва та датою анулювання старого Свідоцтва є останній день строку у 10 робочих днів від дня отримання додаткової реєстраційної заяви з позначкою «

Перереєстрація», то податкові накладні, що виписуються до дати початку дії нового Свідоцтва, повинні відображатися у податковому обліку з урахуванням реквізитів старого Свідоцтва відповідно до вимог ст. 201 р. V Податкового кодексу України та скріплюватись відповідною печаткою (старого зразку), що діє до дати початку дії нового Свідоцтва такого платника податку — продавця.

 

За матеріалами Єдиної бази податкових знань, розміщеної на офіційному сайті ДПАУ: www.sta.gov.ua

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі