Теми статей
Обрати теми

Держпідтримка тваринництва: правила виплати дотацій на молоко

Редакція БТ
Стаття

ДЕРЖПІДТРИМКА ТВАРИННИЦТВА:

правила виплати дотацій на молоко

 

Для підтримки аграрного сектора економіки на законодавчому рівні передбачена ціла низка видів державної підтримки сільськогосподарських товаровиробників. Одним із видів такої підтримки є надання дотацій сільгосптоваровиробникам за реалізоване переробним підприємствам молоко та м’ясо у живій вазі.

Але у 2011 році виплата таких дотацій сільгосптоваровиробникам фактично не здійснювалась, навіть за наявності затвердженого на законодавчому рівні механізму їх надання. Щоб виправити ситуацію, у переддень Нового року законодавець зробив сюрприз сільгосптоваровиробникам: Законом № 4268 затвердив новий механізм надання держдопомоги.

У цій статті ми детально проаналізуємо нові правила надання державної допомоги сільгосптоваровиробникам.

Сергій ДЕЦЮРА, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор», s.detsyura@id.factor.ua

 

Історична довідка

Нагадаємо, що з набрання чинності ПКУ тимчасово, з 01.01.11 р. до 01.01.15 р., сума ПДВ, що повинна сплачуватися до бюджету переробними підприємствами за реалізовані ними молоко, молочну сировину та молочні продукти, м'ясо та м'ясопродукти, іншу продукцію переробки тварин, закуплених у живій вазі (шкури, субпродукти, м'ясо-кісткове борошно), у повному обсязі спрямовувалася до спеціального фонду державного бюджету (п. 1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ). З якого розпорядники бюджетних коштів (управління агропромислового розвитку) мали виплачувати сільгосппідприємствам і фізичним особам різні види виплат для підтримки сільгосптоваровиробництва. Серед таких виплат ключова роль відводилася дотації за реалізоване переробним підприємствам молоко (дотація за молоко) і дотації за вирощені та продані на забій і переробку переробним підприємствам молодняк великої рогатої худоби та свиней (тваринницька дотація). Механізм виплати таких дотацій був передбачений у Порядку № 246*.

* Див. ком. «Держпідтримка виробників молока та м’яса: КМУ затвердив новий Порядок сплати та використання ПДВ» // «БТ», 2011, № 13, с. 3.

Але як виявилося на практиці, механізм надання таких дотацій був невигідним з економічної точки зору як для розпорядників бюджетних коштів (його запровадження збільшило обсяг роботи працівників управління агропромислового розвитку щодо нарахування та виплати дотацій кожному товаровиробнику молока та худоби), так і для самих товаровиробників (для отримання дотації на молоко та продану худобу в живій вазі потрібно було подати низку документів і чекати на отримання дотацій невизначений час). Тому Кабмін, зрозумівши свій прорахунок, уніс постановою від 27.04.11 р. № 523** зміни до Порядку № 246, виклавши його в новій редакції.

** Див. ком. «Держпідтримка тваринництва: КМУ змінив Порядок сплати та використання ПДВ» // «БТ», 2011, № 23, с. 5.

У новій редакції Порядку механізм виплати дотацій на молоко було кардинально змінено (дотація товаровиробникам стала виплачуватися, не як було до цього, управліннями агропромислового розвитку, а самостійно переробними підприємствами з власних коштів, витрата яких мала відшкодовуватися переробному підприємству із спецфонду держбюджету). При цьому про тваринницьку дотацію Кабмін у новій редакції Порядку, на жаль, узагалі забув згадати, а тому такий вид дотації взагалі не надавався сільгосптоваровиробникам.

На думку Кабміну, новий механізм виплати дотації на молоко мав простимулювати розвиток галузі тваринництва (захистити всіх селян-товаровиробників молока, підтримати закупівельні ціни на молоко та не допустити стрімкого росту цін на готову продукцію для споживачів країни), але на практиці через низку причин (непрозорість розподілення коштів зі спецфонду держбюджету та довготерміновий шлях проходження таких коштів до сільгосптоваровиробників) він виявився таким же недієвим, як і його попередник.

А тому, щоб хоч якось підтримати сільгосптоваровиробників, Верховна Рада зробила неординарний крок: прийняла, а Президент підписав Закон № 4268***, яким унесено зміни до п. 1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ. Цими змінами парламент кардинально перекроїв існуючий механізм держпідтримки сільгосптоваровиробників.

*** Див. ком. «Держпідтримка тваринництва: новий механізм виплати дотацій» // «БТ», 2012, № 3, с. 3.

 

Суть нового механізму держпідтримки

Новий механізм держпідтримки сільгосптоваровиробників полягає в тому, що з 01.01.12 р. до 01.01.15 р. сума ПДВ, яка повинна сплачуватися до бюджету переробними підприємствами (позитивна різниця між сумою податкових зобов'язань звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту звітного (податкового) періоду, визначена у податковій декларації з ПДВ (переробного підприємства)), буде розподілятися між спецфондом держбюджету і спецрахунком, відкритим переробними підприємствами в органах Держказначейства в такому розмірі (п.п. 6 п. 1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ):

— у 2012 році — до спецфонду держбюджету — 30 %, а на спецрахунок — 70 %;

— у 2013 році — до спецфонду держбюджету — 40 %, а на спецрахунок — 60 %;

— у 2014 році — до спецфонду держбюджету — 50 %, і на спецрахунок — 50 %.

При цьому кошти зі спецрахунку мають використовуватися виключно для виплати сільгосптоваровиробникам компенсації (дотацій) за продані ними молоко і м'ясо в живій вазі. Механізм надання такої компенсації (дотації) переробними підприємствами з використанням спецрахунків дуже подібний до порядку виплати дотацій, що існував до 01.01.11 р. і регулювався п. 11.21 Закону про ПДВ, і вказує на те, що парламент вирішив більше не експериментувати і повернутися до перевіреного способу підтримки сільгосптоваровиробників.

Кошти, що перераховуються до спецфонду держбюджету відповідно до п.п. 6 п. 1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ, як і до 01.01.12 р., будуть використовуватися на цілі, встановлені Кабміном. Конкретно про які саме цілі йдеться, у п. 1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ не вказано. На наш погляд, тут ідеться про надання сільгосптоваровиробникам інших видів джержпідтримки (за державними програмами), зокрема, надання яких було передбачено у Порядку № 246: часткове відшкодування вартості закуплених племінних нетелей та корів, відсоткової ставки за кредитами, залученими на будівництво і реконструкцію тваринницьких та птахівничих ферм і комплексів, придбання технологічного обладнання та механізмів, закупівлю тварин і птиці, вартості будівництва тощо.

До цього (з 01.01.11 р, до 01.01.12 р.), як було сказано вище, сума ПДВ сплачувалась до спецфонду держбюджету переробними підприємствами, звідки і мали здійснюватися виплати різних видів держпідтримки.

Із вищенаведеного можна зробити висновок, що новий механізм держпідтримки сільгосптоваровиробників — це не просто набір нових правил надання допомоги сільгосппідприємствам, а є інтегрованою системою, яка включає в себе поєднання нового механізму надання держпідтримки сільгосптоваровиробникам, що діяв протягом 2011 року, і дещо призабутого старого, але перевіреного, механізму держпідтримки, що існував у докодексний період.

Головну увагу у новому механізмі держпідтримки сільгосптоваровиробників приділено виплаті компенсації (хоча, на наш погляд, доцільніше вживати дотації) за реалізовані сільськогосподарськими товаровиробниками переробному підприємству молоко і м’ясо в живій вазі. І це не дивно, оскільки саме цей вид держпідтримки охоплює найбільшу кількість сільгосптоваровиробників. Пов’язано це з тим, що для отримання держпідтримки за рахунок коштів спецфонду держбюджету, види такої держпідтримки передбачені у Порядку № 246, сільгосптоваровиробнику слід виконати цілу низку умов (відповідати певним критеріям, виграти в конкурсі тощо), а для отримання компенсації (дотації) за реалізовані молоко та м’ясо у живій вазі слід просто реалізувати будь-якому переробному підприємству відповідний вид сільгосппродукції: молоко чи м’ясо в живій вазі.

Тому далі детально розглянемо правила надання такого виду держпідтримки, як компенсація (дотація) за поставлені на переробне підприємство молоко і м’ясо у живій вазі.

 

Хто має право отримувати компенсацію

Відповідно до п. 1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ компенсація за поставлені молоко і м’ясо у живій вазі надається таким двом категоріям суб’єктів.

1. Сільськогосподарським товаровиробникам , визначеним розд. V ПКУ, які поставляють молоко або м'ясо в живій вазі переробним підприємствам.

Звертаємо увагу, що у розд. V ПКУ не міститься визначення поняття «сільськогосподарський товаровиробник». Хоча у п.п. 209.15.2 ПКУ згадка про таких виробників існує, але в цьому підпункті не пояснюється суть самого поняття «сільгосптоваровиробник», а лише згадується про таку категорію суб’єктів господарювання в контексті надання їм сільськогосподарських послуг, на які поширюється дія спецрежиму з ПДВ.

Узагалі-то розд. V ПКУ оперує не поняттям «сільськогосподарський товаровиробник», а поняттям «сільськогосподарське підприємство». А це дещо різні речі. Тому для визначення кола суб’єктів господарювання, які підпадають під термін «сільськогосподарський товаровиробник», слід звернутися до інших норм ПКУ.

Так, наприклад, визначення «сільськогосподарський товаровиробник» у ПКУ зустрічається у п.п. 14.1.235, де говориться, що сільськогосподарським товаровиробником вважають юридичну особу незалежно від організаційно-правової форми, яка займається виробництвом сільськогосподарської продукції та/або розведенням, вирощуванням та виловом риби у внутрішніх водоймах (озерах, ставках та водосховищах) та її переробкою на власних чи орендованих потужностях, у тому числі власновиробленої сировини на давальницьких умовах, та здійснює операції з її постачання.

Тобто з цього визначення випливає, що сільгосптоваровиробником є будь-яка юридична особа, яка займається виробництвом сільгосппродукції. А тому можна говорити, що сільгосптоваровиробником, який має право отримати компенсацію за поставлені молоко і м’ясо у живій вазі, є будь-яка юридична особа (незалежно від того, чи зареєстрована вона спецрежимним платником ПДВ, є «звичайним» платником ПДВ, чи не зареєстрована платником ПДВ), яка постачає власно вироблені молоко і м’ясо у живій вазі на переробне підприємство.

Усе б нічого, якби не одне «але»: норми п.п. 14.1.235 ПКУ використовуються лише для цілей гл. 2 розд. XIV ПКУ (стосується платників фіксованого сільськогосподарського податку), а тому використання такого визначення в контексті виплати компенсації за реалізовані молоко та м’ясо у живій вазі є дещо некоректним. Хоча, якщо враховувати той факт, що у розд. V ПКУ, на який посилається п. 1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ, взагалі не міститься визначення «сільськогосподарського товаровиробника», то для прояснення ситуації, на наш погляд, буде допустимим орієнтуватися саме на визначення, наведене у п.п. 14.1.235 ПКУ.

Крім того, на нашу думку, саме такий зміст законодавці хотіли вкласти у визначення «сільськогосподарський товаровиробник», оскільки саме воно дає в повній мірі шанс простимулювати розвиток галузі тваринництва.

При цьому не слід виключати можливості, що податківці можуть по-іншому трактувати норми п. 1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ (до цього часу вони своєї позиції з цього приводу не висловили) і наполягати на тому, що, оскільки в п. 1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ є згадка про розд. V ПКУ, то при встановленні суб’єктів господарювання, які вправі отримати компенсацію, слід орієнтуватися саме на визначення, що містяться в цьому розділі. Зокрема, вони можуть наполягати на тому, що за відсутності у розд. V ПКУ визначення «сільськогосподарський товаровиробник» слід орієнтуватися на співзвучне визначення «сільськогосподарське підприємство», яким оперує цей розділ.

Нагадаємо, що сільгосппідприємством у розумінні розд. V ПКУ (п. 209.6 ПКУ) є підприємство, основною діяльністю якого є постачання вироблених (наданих) ним сільськогосподарських товарів (послуг) на власних або орендованих виробничих потужностях, а також на давальницьких умовах, де питома вага вартості сільськогосподарських товарів/послуг становить не менш як 75 % вартості всіх товарів/послуг, поставлених протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно.

Якщо орієнтуватися на це визначення, то виходить, що суб’єкти господарювань, які виробляють сільгосппродукцію (молоко і м’ясо), але не виконують 75 % норматив, автоматично втрачають право на отримання компенсації. Ми вважаємо такий підхід несправедливим, оскільки він дещо спотворює саму суть надання компенсації за поставлені молоко і м’ясо в живій вазі на переробне підприємство і ставить різні підприємства, що вирощують однакову продукцію тваринництва, в нерівні умови (порушується принцип рівності усіх платників перед законом, який передбачено у п.п. 4.1.2 ПКУ).

Конкретності у цьому питанні поки що немає. Тому доведеться зачекати роз’яснень податківців і сподіватися, що вони з розумінням підійдуть до вирішення цієї проблеми.

2. Фізичним особам , які самостійно вирощують, розводять, відгодовують продукцію тваринництва, визначену розд. V ПКУ, а саме у п. 209.17 ПКУ.

При цьому для отримання компенсації вищеперелічені суб’єкти господарювання мають постачати переробному підприємству виключно сировину власного виробництва (молоко чи м’ясо в живій вазі).

Якщо ж на переробне підприємство надходить імпортована сировина, сировина, поставлена не в живій вазі, або сировина, що не є сировиною власного виробництва сільгосптоваровиробників чи фізичних осіб, то норми п. 1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ не поширюються на такі операції. Тому переробне підприємство суму ПДВ щодо таких операцій має відображати в загальній декларації з ПДВ, а суб’єкти господарювання, які постачають таку продукцію, не мають права на компенсацію.

 

Порядок надання компенсації

Для уникнення плутанини та бюрократичних зволікань із виплатою компенсації за поставлені на переробне підприємство молоко і м’ясо в живій вазі законодавець вирішив покласти обов’язок виплати таких компенсацій на переробні підприємства. Бухгалтери зі стажем можуть пригадати, що в такий спосіб протягом багатьох років успішно здійснювалася виплата дотацій за реалізовані молоко і м'ясо у живій вазі, порядок виплати яких регулювався п. 11.21 Закону про ПДВ. Тому можна з деякою часткою вірогідності сподіватися, що цей механізм надання держпідтримки, на відміну від того, що діяв у 2011 році, реально допоможе галузі тваринництва побороти кризові явища.

Щоб виплачувати компенсацію за реалізовані молоко і м'ясо у живій вазі, переробні підприємства, як і раніше, мають виконати певний набір дій, а саме:

1) перерахувати на спецрахунок, відкритий у Держказначействі, суму ПДВ яка спрямовуються на виплату компенсацій;

2) розподілити таку суму між сільгосптоваровиробниками пропорційно вартості продукції, придбаної у таких суб’єктів;

3) виплатити кожному сільгосптоваровиробникові розраховану суму компенсації (дотації) за поставлені на переробне підприємство молоко і м’ясо у живій вазі;

4) відзвітувати про розмір закумульованих коштів на спецрахунку та перерахованих до спецфонду держбюджету сум ПДВ, а також про використання коштів зі спецрахунку.

Розглянемо детальніше кожен етап надання переробними підприємствами компенсації (дотації) за реалізовані молоко та м’ясо у живій вазі.

 

Акумулювання коштів

Першим кроком при виплаті сільгосптоваровиробникам компенсації за реалізоване молоко і м’ясо в живій вазі є акумулювання на спецрахунку, відкритому у територіальних органах Держказначейства, коштів, що спрямовуються на виплату таких сум.

Для відкриття таких рахунків переробні підприємства мають подати до територіальних органів держказначейства документи за переліком, що міститься у п. 6.1 Порядку № 221.

До речі, Держказначейство для безперешкодного відкриття спецрахунків переробними підприємствами зобов’язало листом від 19.01.12 р. № 16-10/191-947 підпорядковані йому територіальні органи за зверненням таких підприємств відкривати відповідні рахунки.

Перераховувати на цей рахунок переробні підприємства мають частину позитивної різниці між сумою податкових зобов'язань звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту звітного (податкового) періоду, визначеної у податковій декларації з ПДВ (переробного підприємства). У 2012 році на спецрахунок слід перераховувати 70 % такої суми, у 2013 році — 60 % цієї суми, а у 2014 році — узагалі лише 50 %. Решта суми перевищення податкового зобов’язання спрямовується переробним підприємством до спецфонду держбюджету (п.п. 6 п. 1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ).

Якщо ж за результатами порівняння податкових зобов’язань із податковим кредитом звітного періоду у декларації з ПДВ переробного підприємства буде отримано від'ємну різницю, то таку суму переробне підприємство має зарахувати у зменшення податкових зобов'язань наступних звітних (податкових) періодів (п.п. 7 п. 1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ). За такі періоди компенсація не виплачується.

Перераховувати суми ПДВ на спецрахунок переробне підприємство має до 15 числа місяця, наступного за звітним (податковим) періодом (п.п. 10 п. 1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ). Тобто суми ПДВ, які направляються для виплати компенсації (дотації) за продані на переробне підприємство молоко і м'ясо в живій вазі за лютий 2012 року та відображені в декларації з ПДВ (переробного підприємства) слід перераховувати не пізніше 14.03.12 р. При цьому сам факт перерахування таких сум має підтверджуватись реєстром платіжних доручень про фактично зараховані на спецрахунок кошти і випискою територіального органу Держказначейства, що подаються переробним підприємством разом із декларацією з ПДВ.

 

Розподіл закумульованих сум та виплата компенсації

Розподіл закумульованих коштів. Одним із головних етапів надання компенсації за реалізовані переробному підприємству молоко і м'ясо в живій вазі є розподіл між сільгосптоваровиробниками заздалегідь закумульованої суми ПДВ на спецрахунках, відкритих в органах Держказначейства.

Проводити такий розподіл між сільсгоптоваровиробниками переробні підприємства мають щомісяця з урахуванням наступного:

а) компенсація для кожного сільгосптоваровиробника визначається з урахуванням коефіцієнта, розрахованого як співвідношення суми компенсації, визначеної у податковій декларації з ПДВ переробного підприємства, до вартості закуплених молока або м'яса в живій вазі без урахування ПДВ. Зауважимо, що у діючій формі декларації з ПДВ (переробного підприємства) не передбачено відображення суми компенсації. Тому для її розрахунку потрібно показник ряд. 17 декларації з ПДВ (переробного підприємства) помножити на коефіцієнт 0,7 (70 %);

б) визначений коефіцієнт застосовується до всіх сільгосптоваровиробників на гривню вартості поставленого молока або м'яса в живій вазі без урахування ПДВ.

Інакше кажучи, здійснювати розподіл закумульованих сум між сільгосптоваровиробниками слід пропорційно вартості закуплених молока або м'яса в живій вазі у кожного окремого сільгосптоваровиробника без урахування ПДВ.

Здійснювати розподіл закумульованих сум між сільгосптоваровиробниками переробні підприємства мають на підставі Розрахунку розподілу суми компенсації. Форма такого Розрахунку та порядок його заповнення затверджуються центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики та продовольства України (Мінагрополітики). На момент підготовки номера така форма не затверджена, тому до її затвердження здійснювати такий розподіл слід у довільній формі (п. 2 розд. ІІ «Прикінцеві положення» Закону № 4268).

Доки цього не станеться, радимо використовувати форму Розрахунку розподілу суми компенсації, взяту із проекту наказу Мінагрополітики, що розміщений на офіційному веб-сайті цього відомства (див. рис. 1 на с. 38).

Виплата компенсації. Після того, як переробне підприємство провело розподіл закумульованих на спецрахунках, відкритих у Держказначействі, сум ПДВ між сільгосптоваровиробниками, відбувається безпосередня процедура виплати таких коштів.

Виплачувати розраховану суму компенсації переробні підприємства мають (п.п. 12 п. 1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ):

— юрособам у безготівковій формі за платіжними дорученнями шляхом перерахування відповідних сум на їх рахунки, відкриті в обслуговуючих банках;

— фізособам — готівкою безпосередньо з каси переробного підприємства або згідно з договорами доручення.

Зауважимо, що переробні підприємства закумульовані суми у вигляді компенсації (дотацій) за придбані у сільгосптоваровиробників молоко і м'ясо в живій вазі мають перераховувати сільгосптоваровиробникам до 20 числа місяця, наступного за звітним (податковим) періодом. При цьому слід пам’ятати, що у випадку коли граничний строк виплати таких сум припадає на вихідний чи святковий день, то останнім днем перерахунку компенсаційних виплат буде день, що передує святковому чи вихідному дню. Так, наприклад, при виплаті компенсації за січень 2012 року граничний строк виплати 19.02.12 р. припадає на вихідний (неділя), отже, останній день перерахунку дотаційних виплат був 17.02.12 р. (п’ятниця).

Підтвердженням виплати компенсації є Відомості про виплачені суми компенсації сільськогосподарським товаровиробникам. Форма цієї Відомості, як і вищезгаданого Розрахунку, затверджується Мінагрополітики. На момент підготовки номера така форма також не затверджена, а тому доки цього не буде зроблено подавати її слід у довільній формі (п. 2 розд. ІІ «Прикінцеві положення» Закону № 4268).

Ми радимо орієнтуватися на проект форми, що наведено у вищезгаданому проекті наказу Мінагрополітики (див. рис. 2 на с. 39).

Зауважимо, що суми ПДВ, не перераховані переробним підприємством на спецрахунок або перераховані з порушенням терміну їх перерахування, а також суми компенсації, які не виплачені сільгосптоваровиробникам або виплачені з порушенням терміну, вважаються такими, що використані не за призначенням, і підлягають стягненню до державного бюджету.

 

Звітування про виплачені дотації

Для того щоб переробному підприємству відзвітувати про виплачені сільгосптоваровиробникам суми компенсацї за поставлені молоко та м'ясо у живій вазі, їм слід подати до місцевих органів ДПСУ:

Податкову декларацію з податку на додану вартість (переробного підприємства), форма якої затверджена наказом ДПАУ від 25.11.11 р. № 1492*;

— реєстр платіжних доручень про фактично зараховані на такий спеціальний рахунок кошти за звітний (податковий) період і виписку територіального органу Держказначейства з такого рахунка, що є підтвердженням перерахування сум ПДВ на спецрахунок переробного підприємства.

* Див. ком. «Нова звітність з ПДВ: наказ Мінфіну зареєстровано у Мін’юсті» // «БТ», 2012, № 1-2, с. 5.

Заповнюючи декларацію з ПДВ (переробного підприємства) слід ураховувати, що згідно з п.п. 9 п. 1 підрозд. 2 розд. XX ПКУ у ній, крім інших загальних показників (які заповнюються за загальними правилами), слід окремо відобразити:

— суму ПДВ, що підлягає перерахуванню на спецрахунок для виплати компенсації;

— суму ПДВ, що перераховується до спецфонду держбюджету.

Але форма цієї декларації, хоч і почала діяти лише у січні 2012 року, не відповідає цим вимогам ПКУ. Вона (як і попередня) не містить рядків, у яких можна було б відобразити інформацію про суму ПДВ, що має перераховуватися на спецрахунок та до спецфонду держбюджету. Є лише рядок, в якому переробне підприємство відображає загальну суму ПДВ, нараховану за звітний період (ряд. 17). Раніше така сума повністю перераховувалась до спецфонду держбюджету, про що і сказано у назві ряд. 17.

Податківці у листі ДПСУ від 02.02.12 р. № 3213/15-3117* пропонують суму ПДВ, відображену у ряд. 17 декларації з ПДВ (переробного підприємства) за січень 2012 року, самостійно розподілити та перерахувати:

— 30 % до спецфонду держбюджету;

— 70 % на спецрахунок.

* Див. ком. «Держпідтримка тваринництва: ДПСУ пояснила, як правильно заповнити декларацію з ПДВ переробного підприємства» // «БТ», 2012, № 7, с. 10.

На цьому все. Сподіваємося, що ця консультація дасть переробним підприємства достатньо інформації, щоб без проблем здійснити підтримку сільгосптоваровирбників, які їм постачають молоко і м'ясо в живій вазі.

 

Документи і скорочення статті

ПКУ — Податковий кодекс України від 02.12.10 р. № 2755-VI.

Закон № 4268 Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо підтримки сільськогосподарських товаровиробників» від 22.12.11 р. № 4268-VI.

Закон про ПДВ — Закон України «Про податок на додану вартість» від 03.04.97 р. № 168/97-ВР (втратив чинність з 01.01.11 р.).

Порядок № 221 — Порядок відкриття рахунків у національній валюті в органах Державного казначейства України, затверджений наказом Держказначейства від 02.12.02 р. № 221.

Порядок № 246 — Порядок нарахування податку на додану вартість, що сплачується до державного бюджету переробними підприємствами за реалізовані ними молоко, молочну сировину та молочні продукти, м'ясо і м'ясопродукти, іншу продукцію переробки тварин, закуплених у живій вазі, а також виплати і використання коштів, що надійшли від його сплати, затверджений постановою КМУ від 02.03.11 р. № 246.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі