Теми статей
Обрати теми

Зовнішня реклама: зміни в Типових правилах розміщення

Редакція БТ
Постанова від 23.05.2012 р. № 495

Зовнішня реклама: зміни в Типових правилах розміщення

 

Кабмін до Типових правил розміщення зовнішньої реклами (постанова від 29.12.03 р. № 2097, далі — ТП) уніс зміни, згідно з якими:

— у ТП з'явилися нові терміни — «вивіска чи табличка», що не є рекламою;

— установлено вимоги , відповідно до яких, зокрема, вивіски чи таблички: (1) повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов'язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються; (2) не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків; (3) не повинні розміщуватися на будинках або спорудах — об'єктах незавершеного будівництва; (4) площа поверхні не повинна перевищувати 3 м2;

— визначено випадки, в яких здійснюється демонтаж вивісок чи табличок: (1) припинення юрособи або припинення діяльності фізособи-підприємця; (2) невідповідність розміщення вивіски чи таблички встановленим вимогам щодо її розміщення; (3) порушення благоустрою території.

(Постанова КМУ від 23.05.12 р. № 495, діє з дня опублікування)

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі