Зовнішня реклама: зміни в Типових правилах розміщення
Кабмін до Типових правил розміщення зовнішньої реклами (постанова від 29.12.03 р. № 2097, далі — ТП) уніс зміни, згідно з якими:
— у ТП з'явилися нові терміни — «вивіска чи табличка», що не є рекламою;
— установлено вимоги , відповідно до яких, зокрема, вивіски чи таблички: (1) повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов'язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються; (2) не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків; (3) не повинні розміщуватися на будинках або спорудах — об'єктах незавершеного будівництва; (4) площа поверхні не повинна перевищувати 3 м2;
— визначено випадки, в яких здійснюється демонтаж вивісок чи табличок: (1) припинення юрособи або припинення діяльності фізособи-підприємця; (2) невідповідність розміщення вивіски чи таблички встановленим вимогам щодо її розміщення; (3) порушення благоустрою території.
(Постанова КМУ від 23.05.12 р. № 495, діє з дня опублікування)