На майбутнє: електронні перевірки
Затверджено Порядок подання платником податків заяви про проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки та прийняття рішення територіальним органом Міністерства доходів і зборів України про проведення такої перевірки, яким, зокрема, передбачено наступне:
1) документальні невиїзні позапланові електронні перевірки проводяться :
— для платників податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності — з 1 січня 2014 року;
— для госпсуб’єктів мікро-, малого та середнього бізнесу — з 1 січня 2015 року;
— для інших платників податків — з 1 січня 2016 року;
2) електронна перевірка проводиться на підставі заяви платника податків з незначним ступенем ризику, встановленим відповідно до п. 77.2 Податкового кодексу України (далі — ПКУ), про проведення електронної перевірки:
— заява подається не пізніше ніж за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки;
— разом із заявою платник забезпечує подання до територіального органу Міндоходів в електронній формі документів, які пов’язані з обчисленням та сплатою податків і зборів (якщо такі документи створюються таким платником податків в електронній формі та зберігаються на машинних носіях інформації), з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб та у форматі, встановленому відповідно до п. 85.2 ПКУ;
3) рішення про проведення/непроведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки приймається керівником територіального органу Міндоходів, до якого платником податків подано заяву, протягом 10 календарних днів з дня отримання такої заяви.
(Наказ Міндоходів від 03.06.13 р. № 143, набирає чинності з 01.01.14 р.)