Зміни до Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку
До Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (наказ МФУ від 24.05.95 р. № 88, далі — Положення) внесено зміни, якими, зокрема, викладено у новій редакції пп. 2.15, 2.16 Положення. Тепер відповідно до них:
1) первинні документи підлягають обов’язковій перевірці (у межах компетенції) працівниками, які ведуть бухгалтерський облік, за формою та змістом, тобто перевіряються наявність у документі обов’язкових реквізитів та відповідність господарської операції чинному законодавству у сфері бухгалтерського обліку, логічне пов’язання окремих показників;
2) у разі виявлення невідповідності первинного документа вимогам законодавства у сфері бухгалтерського обліку такі документи з письмовим обґрунтуванням передаються керівнику підприємства, установи. До окремого письмового рішення керівника такі документи не приймаються до виконання.
(Наказ МФУ від 03.06.13 р. № 574, чинний з дня опублікування)