Адміністрування податків: вам пакет черговий…
Міндоходів затвердило низку документів, пов’язаних з адмініструванням податків, зокрема:
• Порядок направлення органами доходів і зборів податкових вимог платникам податків (наказ № 576);
• Порядок застосування податкової застави органами доходів і зборів (наказ № 572);
• Порядок застосування адміністративного арешту майна платника податків (наказ № 568);
• Порядок використання додаткових джерел погашення податкового боргу (наказ № 569);
• Порядок видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів (наказ № 567);
• Порядок розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу) платників податків (наказ № 574);
• Порядок списання безнадійного податкового боргу платників податків (наказ № 577);
• Порядок проведення цільових аукціонів з продажу майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі (наказ № 571);
• Положення про проведення перевірок стану збереження майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі (наказ № 573);
• Порядок призначення та звільнення, а також функції та повноваження податкового керуючого (наказ № 578).
Докладний аналіз деяких із цих документів ви побачите в наступному номері.
Документи-попередники, у свою чергу, скасовані їх прабатьком-Мінфіном (наказ № 904).
(Накази Міндоходів від 10.10.13 р. № 567 - 569, 571 - 574, 576 - 578, наказ МФУ від 25.10.13 р. № 904, чинні з дня опублікування)