Право підпису податкової накладної потрібно закріпити в наказі
На думку податківців, повноваження підписувати первинні документи і податкові накладні (ПН) від імені юридичної особи потрібно закріпити в наказі керівника підприємства. Наказ доводиться до відома працівників під підпис.
У частині «первинки» це випливає з п. 2.13 гл. II Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку від 24.05.95 р. № 88.
А от із ПН ми б не були настільки категоричні. Дійсно, з п. 18 Порядку заповнення податкових накладних від 14.01.14 р. № 10 випливає, що повноваження на виписування ПН потрібно якимось чином закріпити. Однак наказ керівника — тільки один із варіантів, адже є ще посадова інструкція або довіреність. Також див. «БТ», 2014, № 22, с. 7.
(Лист Міндоходів України від 01.04.14 р. № 414/3/99-99-10-04-02-10)