Теми статей
Обрати теми

Реєстраційний ліміт за погашений борг: «комунальним боржникам» також належить

Жиленко Катерина
Постанова КМУ від 18.11.15 р. № 967 «Про внесення змін до пункту 9 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість»

Кабмін підкоригував Порядок електронного адміністрування ПДВ, затверджений постановою КМУ від 16.10.14 р. № 569 (далі — Порядок).

Поправки мають благородну мету: відновити справедливість і збільшити реєстраційний ліміт для постачальників комунальних послуг, яким провели бюджетний взаємозалік.

Ні для кого не секрет, що у постачальників опалення, гарячого та централізованого водопостачання, водовідведення систематично виникає заборгованість через різницю між установленими тарифами та реальною вартістю послуг. Заборгованість перед бюджетом періодично погашають за рахунок субвенцій держбюджету місцевим бюджетам. При цьому фактично борг погашається, але кошти проходять повз боржника. Це стосується і погашення узгоджених податкових зобов’язань з ПДВ.

Кабмін доповнив п. 9 Порядку декількома новими нормами, де прописана процедура, завдяки якій зазначеним боржникам збільшуватимуть реєстраційний ліміт на суму податкових зобов’язань, погашених шляхом взаємозаліку.

Для цього Держказначейство і ДФСУ обмінюватимуться необхідною інформацією про проведені розрахунки і коригуючими реєстрами. У результаті ДФСУ збільшить розмір реєстраційного ліміту (складову «суперформули» ∑ПопРах) на суму проведеного бюджетного взаємозаліку. Таким чином, складова ∑ПопРах буде збільшена без фактичного надходження грошей на ПДВ-рахунок.

Постанова діє з 01.12.15 р.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі