(066) 87-010-10
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
Перейти до номеру
  • № 20
  • № 18-19
  • № 17
  • № 16
  • № 15
  • № 14
  • № 13
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
11/25
Бухгалтерський тиждень
Бухгалтерський тиждень
Травень , 2015/№ 21

Поправки у правилах «поведінки» з акцизними марками

Підкоригували Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів.

Уточнили такі моменти:

• сума «роздрібного» акцизного податку на акцизній марці не вказується;

• не здійснюється маркування всіх алкогольних напоїв із вмістом спирту до 8,5 % (у тому числі й до 1,2 %);

• до імпортерів належать юридичні та фізичні особи, які уклали договори на постачання не тільки з іноземними виробниками, а й з іншими нерезидентами (наприклад, постачальниками, які не є виробниками);

• покупці самі несуть повну матеріальну відповідальність за нестачу марок у покупця.

(Постанова КМУ від 14.05.15 р. № 297, діє з дня опублікування)

акцизні марки додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті