Теми статей
Обрати теми

Податковий кредит за імпортними товарами: чи є підстави для коригування

Чи здійснюється коригування в ПДВ-декларації податкового кредиту (ПК), сформованого при імпорті товарів, розрахунки з постачальником- нерезидентом за які не проведені, при списанні кредиторської заборгованості, за якою сплинув строк позовної давності?

Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг і складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником ПДВ за ставкою, встановленою п. 193.1 ПКУ, протягом такого звітного періоду у зв’язку, зокрема, з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) і послуг ( п. 198.3 ПКУ).

Датою віднесення сум ПДВ до податкового кредиту для імпортних операцій буде дата сплати ПДВ за податковими зобов’язаннями згідно з  п. 187.8 ПКУ.

Датою виникнення таких податкових зобов’язань у разі ввезення товарів на митну територію України є дата подання митної декларації для митного оформлення ( п. 187.8 ПКУ).

Коригувати ж податковий кредит можна тільки у випадках, визначених у  п. 192.1 ПКУ.

Висновок: при списанні кредиторської заборгованості, що виникла при імпорті товарів, розрахунки з постачальником-нерезидентом за які не проведені, сума компенсації вартості товарів не змінюється, як і не відбувається повернення сум ПДВ, сплачених при ввезенні товарів. Отже, підстав для коригування податкового кредиту, сформованого на підставі отриманої митної декларації, не виникає**.

** Увага! Контролери змінили свою позицію. Раніше вони наполягали, що при безоплатному імпорті немає права на податковий кредит, оскільки відсутній факт придбання. — Прим. ред.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі