Теми статей
Обрати теми

Скарги на ЄСВ-рішення: Мінфін подарував новий Порядок

Жиленко Катерина, Децюра Сергій, Кравченко Дар’я
Наказ Мінфіну України від 09.12.15 р. № 1124 «Про затвердження Порядку розгляду контролюючими органами скарг <...>»

Мінфін перезатвердив Порядок розгляду контролюючими органами скарг на вимоги про сплату ЄСВ.

Грандіозних змін порівняно з попереднім варіантом можете не шукати. Правки є косметичними.

Як і раніше, подавати скаргу потрібно протягом 10 календарних днів, наступних за:

• днем отримання платником ЄСВ вимоги або рішення територіальних контролюючих органів про нарахування пені та накладення штрафу (первісна скарга);

• днем отримання відповіді на першу скаргу (повторна скарга).

При цьому цей строк не вважається пропущеним, якщо до його закінчення скарга та інші документи до неї передані на пошту. І тут уточнили, що датою передачі скарги на пошту вважається дата отримання відділенням поштового зв’язку від платника ЄСВ поштового відправлення зі скаргою, зазначена відділенням поштового зв’язку на конверті або в повідомленні про вручення поштового відправлення.

Також уточнили перелік випадків, що не підлягають адміністративному оскарженню:

• зобов’язання зі сплати ЄСВ, самостійно визначені платником у звіті з ЄСВ;

• вимоги про сплату боргу (недоїмки) з ЄСВ та/або рішення про нарахування пені та накладення штрафів, які були оскаржені та розглянуті згідно з Порядком, що коментується;

• вимоги про сплату боргу (недоїмки) з ЄСВ та/або рішення про нарахування пені та накладення штрафів, які оскаржені платником податків у судовому порядку.

Наказ діє з дня опублікування.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі