Скарги у сфері держреєстрації

В обраному У обране
Друк
Жиленко Катерина
Бухгалтерський тиждень Січень, 2016/№ 4
Кабмін затвердив Порядок розгляду скарг у сфері держреєстрації.

Скарги розглядаються за заявою осіб. Такі заяви подаються виключно у письмовій формі. У загальному випадку скаргу повинні розглянути протягом 30 днів з дати реєстрації. Декілька скарг з одного питання можуть об’єднати при розгляді.

Комісія встановлює наявність або відсутність усіх обставин, якими обґрунтована скарга, і вирішує:

• чи мали місце прийняття оскаржуваного рішення, дія чи бездіяльність;

• чи було оскаржуване рішення прийнято на законних підставах, чи мала місце дія або бездіяльність на законних підставах;

• чи належить задовольнити кожну з вимог заявника або відмовити в їх задоволенні;

• чи можливо поновити порушені права або законні інтереси заявника іншим способом, ніж визначено ним у його скарзі;

• які рішення підлягають скасуванню або які дії, що випливають з факту скасування рішення або з факту визнання оскаржуваних дій або бездіяльності протиправними, підлягають вчиненню.

Також рішення, дії або бездіяльність можуть бути оскаржені до суду.

(Постанова КМУ від 25.12.15 р. № 1128, діє з 01.01.16 р.)

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити