(066) 87-010-10
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
Перейти до номеру
  • № 3
  • № 1-2
  • № 52
  • № 51
  • № 50
  • № 49
  • № 48
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
11/25
Бухгалтерський тиждень
Бухгалтерський тиждень
Січень , 2016/№ 4

Скарги у сфері держреєстрації

Кабмін затвердив Порядок розгляду скарг у сфері держреєстрації.

Скарги розглядаються за заявою осіб. Такі заяви подаються виключно у письмовій формі. У загальному випадку скаргу повинні розглянути протягом 30 днів з дати реєстрації. Декілька скарг з одного питання можуть об’єднати при розгляді.

Комісія встановлює наявність або відсутність усіх обставин, якими обґрунтована скарга, і вирішує:

• чи мали місце прийняття оскаржуваного рішення, дія чи бездіяльність;

• чи було оскаржуване рішення прийнято на законних підставах, чи мала місце дія або бездіяльність на законних підставах;

• чи належить задовольнити кожну з вимог заявника або відмовити в їх задоволенні;

• чи можливо поновити порушені права або законні інтереси заявника іншим способом, ніж визначено ним у його скарзі;

• які рішення підлягають скасуванню або які дії, що випливають з факту скасування рішення або з факту визнання оскаржуваних дій або бездіяльності протиправними, підлягають вчиненню.

Також рішення, дії або бездіяльність можуть бути оскаржені до суду.

(Постанова КМУ від 25.12.15 р. № 1128, діє з 01.01.16 р.)

держреєстрація, скарги додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті