Теми статей
Обрати теми

Коефіцієнт рентабельності гірничого підприємства за IV квартал 2016 року

Кравченко Дар’я, Децюра Сергій, Бобро Анатолій

У листі, що коментується, податківці розрахували коефіцієнт рентабельності для гірничих підприємств, які порушили строк регулярної повторної геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр для розрахунку податкових зобов’язань за IV квартал 2016 року.

Нагадаємо: такий коефіцієнт рентабельності потрібен гірничому підприємству для обчислення рентної плати за надра, а саме розрахункової вартості видобутих корисних копалин ( п. 252.16 ПКУ).

Зазвичай розмір такого коефіцієнта беруть із матеріалів геолого-економічної оцінки надр. Щоб такий коефіцієнт був актуальний, оцінку слід проводити регулярно. Якщо цього не зробити, то коефіцієнт рентабельності слід брати не з таких матеріалів, а спираючись на облікову ставку НБУ. А саме у трикратному розмірі облікової ставки НБУ.

Враховуючи те, що протягом ІV кварталу 2016 року діяли дві облікові ставки НБУ 15 % та 14 %, податківці розрахували середньозважений розмір облікової ставки НБУ за IV квартал 2016 року — 14,29 % (15 % х 27 днів + 14 % х 65 днів) : 92).

Виходячи з цього за IV квартал 2016 року порушники строків проведення оцінки запасів при розрахунку рентної плати за видобування корисних копалин при розрахунку розміру плати застосовуватимуть коефіцієнт рентабельності гірничого підприємства у розмірі 42,87 % (14,29 % х 3). Iнші ж надрокористувачі беруть його з матеріалів своєчасно проведеної оцінки запасів.

Платники, які не вважаються гірничими підприємствами, у 2016 році застосовують коефіцієнт 25 % (лист ДФСУ від 29.03.16 р. № 10529/7/99-99-15-04-01-17 // «БТ», 2016, № 17, с. 7).

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі