Теми статей
Обрати теми

Акцизна накладна: нові основні реквізити та паливо в тарі до 2 літрів

Кравченко Дар’я, Децюра Сергій, Павленко Олексій

Наказом, що коментується, Мінфін уніс зміни до форм акцизних податкових документів.

1. Тара до 2 літрів. З початку 2017 року виробник пального в споживчій тарі ємністю до 2 літрів (включно) зобов’язаний скласти та реєструвати акцизну накладну (АН) на обсяги такого пального.

У зв’язку з цим Мінфін доповнив АН і розрахунок коригування до неї (РК) новим типом причини «6». Його будуть ставити у АН виробники пального при виробництві пального в споживчій тарі ємністю до 2 літрів.

Ці виробники в АН будуть вказувати такі ж реквізити, як і у випадку відвантаження пального з метою власного споживання, тобто йому не потрібно заповнювати реквізити АН, які ідентифікують отримувача пального.

2. Нові основні реквізити АН. Основним реквізитом АН (у випадку здійснення договорів про спільну діяльність без утворення юридичної особи) також є назва такого договору, найменування уповноваженої особи та податковий номер, наданий такій особі при взятті на облік договору.

3. Квоти. Підкориговано правила складання АН на постачання пального на умовах, установлених ст. 229 ПКУ (для переробки). У АН на таке постачання (тип причини «2») у графі особа — отримувач пального слід зазначати особу відповідно до переліку підприємств, яким надано квоти на підакцизну продукцію, що ввозиться чи відвантажується відповідно до ст. 229 ПКУ.

Крім того, коректив зазнали правила заповнення заявки на поповнення (коригування) залишку пального.

Наказ, що коментується, чинний з дня опублікування.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі