Теми статей
Обрати теми

«Неприбутковий» Звіт за територіальні підрозділи НПО

Бобро Анатолій
Лист ГУ ДФС в Одеській обл. від 19.01.18 р. № 229/ІПК/15-32-12-01-04

Оскільки статус неприбуткової організації (НПО) набуває лише юридична особа, то Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації* (далі — Звіт) повинен включати в себе показники діяльності всіх підрозділів, що входять до її складу.

* Форма Звіту затверджена наказом МФУ від 17.06.16 р. № 553 (у редакції наказу МФУ від 28.04.17 р. № 469).

До цього висновку (відразу скажемо: логічного та справедливого) контролери дійшли з огляду на наступне.

Підпунктом 133.4.1 ПКУ передбачено, що однією з умов визнання за організацією статусу неприбутковості є вимога перебування її у Реєстрі неприбуткових установ та організацій (далі — Реєстр).

Водночас п. 4 Порядку № 440** регламентовано, що до Реєстру включаються неприбуткові організації — юридичні особи за кодом згідно з ЄДРПОУ.

** Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затверджений постановою КМУ від 13.07.16 р. № 440.

Крім того, контролери нагадали, що додатком до Звіту та його невід’ємною частиною є фінансова звітність (п. 46.2 ПКУ).

Враховуючи такий її статус, податківці стверджують: показники фінзвітності мають бути консолідованими. Тобто відповідати економічним показникам фінзвітності підприємства, яке здійснює контроль, та всіх підприємств, які ним контролюються, як єдиної економічної одиниці.

Детальну інформацію про фінзвітність НПО читайте у статті «Неприбуткові організації: складаємо фінзвітність» цього номера.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі