Теми статей
Обрати теми

Нумерація касових документів: фіскали погодились із НБУ

Шпакович Микола, головний редактор журналу «Оплата праці»
Лист ДФСУ від 16.07.18 р. № 3117/6/99-99-14-05-01-15/ІПК

Нещодавно ми аналізували роз’яснення НБУ, що стосуються заповнення «оновлених» форм касових документів (листи НБУ від 14.06.18 р. № 50-0007/32822 і від 12.06.18 р. № 50-0007/32326)*.

* Див. статтю «Нумерація касових документів і не лише: роз’яснення від НБУ» // «БТ», 2018, № 27-28.

У листі, що коментується, головні фіскали виклали свою версію порядку заповнення графи «№ з/п» прибуткових та видаткових касових ордерів. На думку податківців, у цій графі зазначається номер за порядком запису, у кожному окремому прибутковому та видатковому касових ордерах.

Нагадаємо. НБУ у згаданих вище роз’ясненнях рекомендував у графі «№ з/п» ставити «1». Адже прибутковий та видатковий касові ордери оформляються на кожну операцію з приймання/видачі готівки окремо.

Як бачите, відповідь фіскалів більш «універсальна». Мовляв, якщо вам захочеться оформити касовий ордер на декілька операцій, то просто пронумеруйте їх у такому ордері. А те, що поки що так робити не можна — це не клопіт фіскалів. Тож за традицією вони рекомендують звертатись за роз’ясненнями щодо заповнення касових документів до НБУ як розробника Положення № 148**.

** Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затверджене постановою Правління НБУ від 29.12.17 р. № 148.

Крім того, фіскали запевняють, що відповідальність за неправильне зазначення номера за порядком графи «№ з/п» прибуткових та видаткових касових ордерів чинним законодавством не передбачено.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі