Теми статей
Обрати теми

Щодо тлумачення МСФЗ

Редакція БР
Лист від 08.11.2012 р. № 31-08410-07-10/26936

— МінФІН ФІНзвітністю
не займається

й МСФЗ не тлумачить

Лист Міністерства фінансів України
від 08.11.2012 р. № 31-08410-07-10/26936

Щодо тлумачення МСФЗ *

Міністерство фінансів України на виконання доручення Секретаріату Кабінету Міністрів України від 26.10.2012 р. № 41984/1/1-12 щодо розгляду звернення <...> повідомляє.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого Указом Президента України від 08.04.2011 р. № 446/2011, на Міністерство фінансів України не покладено функцій щодо тлумачення міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ).

Відповідно до пункту 43 Конституції Фонду МСФЗ функція з тлумачення застосування МСФЗ покладена на Комітет з тлумачень міжнародних стандартів фінансової звітності (Комітет з тлумачень МСФЗ).

Згідно з додатком 3 до Довідника із належних правових процедур Комітету з тлумачень МСФЗ будь-яка окрема особа або організація може за встановленою формою подати пропозиції щодо можливих питань порядку денного на розгляд зазначеного Комітету. Така пропозиція має охоплювати опис питання, стислий опис поточних бухгалтерських практик із визначенням основних альтернатив та підстави для вирішення питання Комітетом.

Директор Департаменту
податкової, митної політики
та методології бухгалтерського обліку
 М. Чмерук

Від редакції

Мінфін міг би запросто висловити свою позицію щодо поставлених запитань. Але не став. Тож надсилайте запитання до Комітету з тлумачень МСФЗ.

 

* Наводимо запит, відповіддю на який є цей лист:

«Відповідно до параграфа 69 МСБО 38 витрати на рекламу визнаються в момент їх понесення. Відповідно до параграфа 69А МСБО 38 рекламні ресурси повинні списуватися до витрат в момент їх отримання.

Параграф 46С «Основи для висновків» до МСБО 38 зазначає, що товари й послуги, отримані для майбутньої рекламної діяльності, не можуть визнаватися активами.

Якщо українське підприємство складає фінансову звітність за МСФЗ, чи повинне воно списати до витрат рекламні матеріали відразу в тому періоді, коли їх було отримано від постачальників?».— Ред.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі