Теми статей
Обрати теми

До видачі нового свідоцтва платника ПДВ у зв’язку зі зміною організаційно-правової форми та/або найменування платник ПДВ може завіряти податкову накладну хоч старою, хоч новою печаткою

Редакція БР
Відповідь на запитання

Особливо котируються
печатки зразка 1913 року...

До видачі нового свідоцтва платника ПДВ
у зв’язку зі зміною організаційно-правової форми
 та/або найменування платник ПДВ може завіряти податкову
 накладну хоч старою, хоч новою печаткою

Чи може платник ПДВ, який здав печатку у зв’язку з перереєстрацією, пов’язаною зі зміною організаційно-правової форми та/або найменування, ставити нову печатку на податковій накладній, у разі якщо початок дії нового Свідоцтва ще не настав?

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу платник податку зобов’язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну.

Згідно з п. 4.1 Положення [про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Мінфіну України від 07.11.2011 р. № 1394 (далі — Положення ] № 1394[),] перереєстрація платника ПДВ проводиться та Свідоцтво підлягає заміні у разі виникнення змін у даних платника ПДВ, що стосуються, зокрема, найменування платника ПДВ (яке містить інформацію про організаційно-правову форму), і якщо зміни не пов’язані з припиненням платника ПДВ, крім випадків, визначених п/п. 3.15.1 п. 3.15 цього Положення (коли датою державної реєстрації юридичної особи, утвореної в результаті перетворення, є дата державної реєстрації платника ПДВ — юридичної особи, припиненої в результаті перетворення).

Відповідно до п. 4.3 вищезазначеного Положення у період перереєстрації до початку дії нового Свідоцтва платник ПДВ використовує реквізити старого Свідоцтва.

Якщо зміни у даних платника ПДВ стосуються найменування; юридичної особи і такі зміни не пов’язані з реорганізацією юридичної особи шляхом злиття, приєднання, поділу або перетворення або пов’язані з перетворенням юридичної особи у випадку, визначеному п/п. 3.15.1 п. 3.15 Положення № 1394, то при використанні реквізитів старого Свідоцтва такий платник ПДВ зазначає одночасно нове та попереднє найменування.

Отже, в період перереєстрації платника ПДВ, пов’язаної зі зміною організаційно-правової форми та/або найменування, до дати початку дії нового Свідоцтва такий платник може скріплювати податкові накладні наявною печаткою (старого або нового зразка).

Консультацію підготовлено за участі Н. Пасічник,
 заступника начальника Управління по роботі
з Єдиною базою податкових знань
та письмових звернень платників податків
 інформаційно-довідкового департаменту
державної податкової служби — начальника відділу,

І. Денисенко, О. Іваницької,
Я. Мірошник
та О. Янчевської,
головних державних податкових інспекторів

«Вісник податкової служби України» № 19/2012

Від редакції

Загалом, логічно. На наш погляд, було б правильним використовувати такий самий порядок і в ситуації, коли свідоцтво платника ПДВ уже поміняли, а печатку — ще ні.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі