Теми статей
Обрати теми

Компенсація ЄСВ юрособам: встигнути звернутися не пізніше 21 грудня

Александрова Олеся, експерт з кадрових і податкових питань
У цій статті поговоримо про такий вид одноразової «карантинної» допомоги юрособам, як компенсація ЄСВ. Це в межах усе того ж Закону № 1071*. Про інші види «карантинної» допомоги за Законом № 1071 читайте в окремих статтях цього номера.

* Закон України «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб’єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 04.12.2020 р. № 1071-IX.

Умови цієї виплати розкриті в ст. 4 Закону № 1071 і Порядку № 1234**.

** Порядок надання одноразової компенсації суб’єктам господарювання, затверджений постановою КМУ від 09.12.2020 р. № 1234.

1. Виплата допомоги здійснюється юрособам, у яких станом на 31 жовтня 2020 року основний вид економічної діяльності відповідно до Єдиного державного реєстру належав до Переліку КВЕДів, затверджених постановою КМУ від 09.12.2020 р. № 1236 (ми його наводимо в статті про виплату 8000 грн цього номера).

2. Виплата не здійснюється тим юрособам, у яких на дату набрання чинності Законом № 1071 (на 10.12.2020 р.) є заборгованість зі сплати ЄСВ.

3. Сума одноразової компенсації розраховується як середнє значення сплачених юрособою сум ЄСВ за десять місяців, що передували набранню чинності Законом № 1071 (10.12.2020 р.). Розрахунок суми одноразової компенсації здійснюється шляхом ділення суми ЄСВ, сплаченої за десять місяців, що передували набранню чинності цим Законом, на десять.

Розмір суми одноразової компенсації розраховується податківцями за основним місцем обліку платника ЄСВ.

4. Для отримання компенсації юрособа до 21 грудня 2020 року подає до територіального органу ДПС за місцем обліку як платника ЕСВ заяву згідно з додатком до Порядку № 1234.

5. Заява подається засобами електронного зв’язку в електронній формі з накладенням електронного підпису.

Щоб сформувати заяву в Електронному кабінеті, необхідно обрати розділ «Заяви, запити для отримання інформації» та сворити заяву з кодом J1392101.

6. Про результати розгляду заяви суб’єкту господарювання надсилається квитанція про внесення даних заяви до реєстру (друга квитанція), яка формується в автоматичному режимі (в електронній формі) та є підтвердженням внесення даних заяви до реєстру. Квитанції надсилаються на електронну адресу, з якої надійшла заява, а також розміщуються в електронному кабінеті.

7. Якщо в заяві щось зазначено неправильно, у другій квитанції повідомляється про неприйняття заяви із зазначенням причин та пропонується подати нову заяву. Після усунення виявлених недоліків суб’єкт господарювання може подати нову заяву, але не пізніше 21 грудня 2020 року.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі