Теми статей
Обрати теми

Конкурс у судових установах: деякі шаблони та приклади

img 1

УМОВИ

проведення конкурсу на посаду головного спеціаліста відділу адміністрування рухомим майном управління з питань об’єктів державної власності (тимчасово, на час перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною)

Посадові обов’язки

1. Здійснення аналізу діяльності розпорядників коштів нижчого рівня щодо матеріально-технічного забезпечення та підготовка відповідних аналітичних матеріалів.

2. Підготовка проектів відповідей на запити центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій та громадян.

3. Здійснення організації процедури закупівель товарів, робіт та послуг ДСА України.

4. Взаємодія зі структурними підрозділами ДСА України щодо формування пропозицій для річного плану закупівель та додатку до річного плану закупівель.

5. Участь у формуванні річного плану закупівель та додатку до річного плану ДСА України.

6. Участь у підготовці проектів нормативно-правових актів, що стосуються напрямків діяльності відділу

Умови оплати праці

посадовий оклад – 4739 грн. Надбавки, виплати, премії відповідно до статей 50, 52 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

строковий трудовий договір (тимчасово, на час перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною)

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка.

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Документи приймаються до 18 год. 00 хв. 21 лютого 2017 року, м. Красень, вул. Дубська, 18/5, кімн. 10

Дата, час і місце проведення конкурсу

24 грудня 2017 року о 10:00, м. Красень, вул. Дубська, 18/5, конференц-зала

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Паляниця Галина Петрівна, (777) 777-77-77, palynica@.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта ступеня молодший бакалавр або бакалавр

2

Досвід роботи

не потребує

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра в галузі знань «Право», «Управління та адміністрування», «Соціальні та поведінкові науки»

2

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Бюджетний кодекс України;

3) Закон України «Про державну службу»;

4) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»;

5) Закон України «Про запобігання корупції»;

6) Закон України «Про здійснення державних закупівель»;

7) Закон України «Про публічні закупівлі»;

8) Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879;

9) Порядок списання об’єктів державної власності затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 № 1314

3

Професійні чи технічні знання

1) порядок списання, передачі та відчуження рухомого майна;

2) нормативно-правові акти, що регулюють питання матеріально-технічного забезпечення органів судової влади;

3) нормативно-правові акти, що застосовуються у сфері державних закупівель

4

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook Express, Internet), вільне користування законодавчою базою Liga

5

Особистісні якості

1) відповідальність;

2) системність та самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) орієнтація на саморозвиток

УМОВИ

проведення конкурсу на посаду керівника апарату апеляційного господарського суду (посада тимчасово вакантна)

Посадові обов’язки

1. Організаційне забезпечення роботи суду відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів».

2. Організація і контроль ведення діловодства в суді.

3. Підготовка планів роботи суду і здійснення контролю за виконанням запланованих заходів.

4. Здійснення заходів щодо забезпечення належних умов діяльності суддів та працівників апарату суду, інформаційно-нормативного забезпечення їх діяльності.

5. Організація розробки та затвердження положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій працівників апарату суду.

6. Організація і контроль роботи з фінансового та кадрового обслуговування апарату суду.

7. Здійснення повноважень керівника державної служби апарату суду згідно з положеннями Закону України «Про державну службу».

8. Організація роботи з управління персоналом в апараті суду.

9. Організаційне забезпечення ведення судової статистики, обліку та зберігання судових справ та речових доказів, належного ведення архіву та роботи бібліотеки суду.

10. Забезпечення дотримання в суді вимог штатної, фінансової, касової і розрахункової дисципліни

Умови оплати праці

посадовий оклад – 6892 грн. Надбавки, виплати, премії відповідно до статей 50, 52 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

строковий трудовий договір

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка.

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Документи приймаються до 16 год. 45 хв. 21 лютого 2017 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

24 грудня 2017 року о 10:00, м. Красень, вул. Дубська, 18/5, конференц-зала

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Паляниця Галина Петрівна, (777) 777-77-77, palynica@.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта ступеня магістр

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право», у галузі знань «Соціальні та поведінкові науки» за спеціальністю «Економіка», у галузі знань «Управління та адміністрування» за спеціальностями: «Фінанси, банківська справа та страхування», «Облік і оподаткування», «Менеджмент», «Публічне управління та адміністрування»

2

Знання законодавства

1) Конституція України; 2) Закони України «Про державну службу», «Про судоустрій і статус суддів», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про доступ до судових рішень», «Про інформацію», «Про очищення влади», «Про захист персональних даних», «Про статус народного депутата», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; 3) Кодекс законів про працю України, Цивільний кодекс України, Кримінальний кодекс України, Бюджетний кодекс України, Господарський кодекс України, відповідні процесуальні кодекси тощо; 4) рішення Ради суддів України та накази ДСА України з питань організаційного забезпечення діяльності судів; 5) акти Кабінету Міністрів України з питань державної економічної політики, фінансового забезпечення діяльності судів, реалізації державної політики з питань державної служби, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність

3

Професійні чи технічні знання

знання з питань судоустрою та державного управління, управління персоналом та проходження державної служби, планування роботи суду та звітності, діловодства та судової статистики, управління якістю, зв’язків з громадськістю, стратегічного планування

4

Спеціальний досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби в судовій системі

5

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Excel, Power Point, Outlook Express, Internet), вільне користування законодавчою базою ЛІГА:ЗАКОН, інформаційно-аналітичною системою «Кадри-ВЕБ»

6

Особистісні якості

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) інноваційність та неупередженість;

4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

5) дипломатичність та гнучкість;

6) незалежність та ініціативність;

7) стресостійкість;

8) комунікабельність

Пам’ятка конкурсанту

Перелік документів для участі в конкурсі

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 1), до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» (за формою згідно з додатком 2), та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка (за формою згідно з додатком 3);

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 4, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

(ПКМУ від 25.03.2016 р. № 246 «Про затвердження Порядку

проведення конкурсу на зайняття посад державної служби»)

Оголошено конкурс на зайняття вакантних посад

з/п

Найменування

органу

Місцезнаходження державного органу

Вид посади (керівна/

спеціаліст)

Категорія

Найменування структурного підрозділу

Інформація про дату оприлюднення оголошення (із зазначенням найменування) та посилання

на веб-сайт державного органу

Кінцевий термін прийняття документів

Основні вимоги до кандидатів

Контактний телефон (із зазначенням

міжміського коду)

день

місяць

рік

Обов’язкова вимога до професійного спрямування

освіти

Інші вимоги

1

Адміністрація

м. Красень, вул. Дубська, 18/5

Начальник

«Б»

Відділ претензійно-позовної роботи юридичного управління

19.01.2017

Веб-сайт

http://wwwwww

23

02

2017

Згідно з умовами проведення конкурсу

(077) 777- 77-77

2

Адміністрація

м. Красень, вул. Дубська, 18/5

Заступник начальника (тимчасово, на час перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною)

«Б»

Відділ правової експертизи юридичного управління

19.01.2017

Веб-сайт

http://wwwwww

23

02

17

Згідно з умовами проведення конкурсу

(077) 777- 77-77

3

Адміністрація

м. Красень, вул. Дубська, 18/5

Заступник начальника

«Б»

Територіальне управління

19.01.2017

Веб-сайт

http://wwwwww

23

02

17

Згідно з умовами проведення конкурсу

(077) 777- 77-77

4

Адміністрація

м. Красень, вул. Дубська, 18/5

Заступник начальника

«Б»

Територіальне управління

19.01.2017

Веб-сайт

http://wwwwww

23

02

17

Згідно з умовами проведення конкурсу

(077) 777- 77-77

5

Адміністрація

м. Красень, вул. Дубська 18/5

Головний спеціаліст

«Б»

Відділ адміністрування рухомим майном управління з питань об’єктів державної власності

19.01.2017

Веб-сайт

http://wwwwww

23

02

17

Згідно з умовами проведення конкурсу

(077) 777- 77-77

6

Адміністрація

м. Красень, вул. Дубська, 18/5

Головний спеціаліст (тимчасово, на час перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною)

«В»

Відділ адміністрування рухомим майном управління з питань об’єктів державної власності

19.01.2017

Веб-сайт

http://wwwwww

23

02

17

Згідно з умовами проведення конкурсу

(077) 777- 77-77

7

Адміністрація

м. Красень, вул. Дубська, 18/5

Спеціаліст

«В»

Відділ адміністрування рухомим майном управління з питань об’єктів державної власності

19.01.2017

Веб-сайт

http://wwwwww

23

02

17

Згідно з умовами проведення конкурсу

(077) 777- 77-77

8

Адміністрація

м. Красень, вул. Дубська, 18/5

Головний спеціаліст

«В»

Відділ по роботі з кадрами судів управління з питань персоналу

19.01.2017

Веб-сайт

http://wwwwww

23

02

17

Згідно з умовами проведення конкурсу

(077) 777- 77-77

9

Адміністрація

м. Красень, вул. Дубська, 18/5

Головний спеціаліст

«В»

Відділ аудиту

19.01.2017

Веб-сайт

http://wwwwww

23

02

17

Згідно з умовами проведення конкурсу

(077) 777- 77-77

10

Адміністрація

м. Красень, вул. Дубська, 18/5

Головний спеціаліст (тимчасово, на час перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною)

«В»

Відділ інформаційного забезпечення

19.01.2017

Веб-сайт

http://wwwwww

23

02

17

Згідно з умовами проведення конкурсу

(077) 777- 77-77

img 2

Інформація про результати конкурсу на заміщення вакантної посади керівника апарату апеляційного господарського суду (посада тимчасово вакантна)

img 3 img 4
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі