Теми статей
Обрати теми

Професійні вимоги та компетентності для державних службовців служб управління персоналом*

* За матеріалами Генерального департаменту з питань управління персоналом на державній службі НАДС. — Прим. ред.

Вимоги до компетентності

Вимоги до професійних знань

Ділові якості:

навички спілкування (письмового і усного), навички управління, аналітичні здібності, навички контролю, лідерські якості, вміння розподіляти роботу, вміння прислуховуватись, ініціативність, увага до деталей, уміння дотримуватись субординації, новаторство, організаторські здібності, вміння навчати

Знання нормативно-правовових актів у сфері управління персоналом, зокрема:

Конституція України;

Закон України «Про державну службу»;

Закон України «Про запобігання корупції»;

Кодекс законів про працю України;

накази НАДС від 03.03.2016 № 47 «Про затвердження Типового положення про службу управління персоналом державного органу», від 05.08.2016 № 158 «Про затвердження Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування»

Особисті якості:

творчі здібності, надійність, порядність, чесність, вірність, безвідмовність, тактовність, готовність допомогти, відповідальність, самостійність

Знання сучасних технологій та інструментів у сфері управління персоналом:

конкурсна процедура на зайняття вакантних посад державної служби;

розробка та застосування тестування для перевірки професійних знань;

розробка ситуаційних завдань;

співбесіда при проходженні конкурсу;

оцінювання професійної компетентності кандидата на зайняття посади під час проходження конкурсу;

встановлення випробувального періоду;

індивідуальна програма підвищення рівня професійної компетентності державних службовців;

професійне навчання державного службовця;

оцінювання результатів службової діяльності;

просування по службі;

адаптація державного службовця при призначенні на посаду;

заохочення та мотивація;

розвиток корпоративної культури;

тімбілдинг (командоутворення);

стратегічне планування роботи служб управління персоналом;

прогнозування професійного розвитку державних службовців;

визначення потреб у персоналі державного органу;

визначення ефективності управління персоналом;

рекрутинг (залучення персоналу);

складання посадових інструкцій;

управління змінами;

управління конфліктами

Отже, можемо сформувати такі вимоги до компетентності:

управління змінами;

робота з інформацією;

комунікація та взаємодія;

стресостійкість;

ефективність аналізу та висновків;

досягнення результатів;

концептуальне та інноваційне мислення

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі