(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
4/17
Держслужбовець
Держслужбовець
Грудень , 2018/№ 12

Професійні вимоги та компетентності для державних службовців служб управління персоналом*

http://tinyurl.com/yxwz7v7z

* За матеріалами Генерального департаменту з питань управління персоналом на державній службі НАДС. — Прим. ред.

Вимоги до компетентності

Вимоги до професійних знань

Ділові якості:

навички спілкування (письмового і усного), навички управління, аналітичні здібності, навички контролю, лідерські якості, вміння розподіляти роботу, вміння прислуховуватись, ініціативність, увага до деталей, уміння дотримуватись субординації, новаторство, організаторські здібності, вміння навчати

Знання нормативно-правовових актів у сфері управління персоналом, зокрема:

Конституція України;

Закон України «Про державну службу»;

Закон України «Про запобігання корупції»;

Кодекс законів про працю України;

накази НАДС від 03.03.2016 № 47 «Про затвердження Типового положення про службу управління персоналом державного органу», від 05.08.2016 № 158 «Про затвердження Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування»

Особисті якості:

творчі здібності, надійність, порядність, чесність, вірність, безвідмовність, тактовність, готовність допомогти, відповідальність, самостійність

Знання сучасних технологій та інструментів у сфері управління персоналом:

конкурсна процедура на зайняття вакантних посад державної служби;

розробка та застосування тестування для перевірки професійних знань;

розробка ситуаційних завдань;

співбесіда при проходженні конкурсу;

оцінювання професійної компетентності кандидата на зайняття посади під час проходження конкурсу;

встановлення випробувального періоду;

індивідуальна програма підвищення рівня професійної компетентності державних службовців;

професійне навчання державного службовця;

оцінювання результатів службової діяльності;

просування по службі;

адаптація державного службовця при призначенні на посаду;

заохочення та мотивація;

розвиток корпоративної культури;

тімбілдинг (командоутворення);

стратегічне планування роботи служб управління персоналом;

прогнозування професійного розвитку державних службовців;

визначення потреб у персоналі державного органу;

визначення ефективності управління персоналом;

рекрутинг (залучення персоналу);

складання посадових інструкцій;

управління змінами;

управління конфліктами

Отже, можемо сформувати такі вимоги до компетентності:

управління змінами;

робота з інформацією;

комунікація та взаємодія;

стресостійкість;

ефективність аналізу та висновків;

досягнення результатів;

концептуальне та інноваційне мислення

Зацікавив журнал?
Отримуйте більше статей та спеціальних пропозицій за підпискою
державний службовець, служба управління персоналом, вимоги до компетентності, вимоги до професійних знань додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті