Професійні вимоги та компетентності для державних службовців служб управління персоналом*

В обраному У обране
Друк
Держслужбовець Грудень, 2018/№ 12

* За матеріалами Генерального департаменту з питань управління персоналом на державній службі НАДС. — Прим. ред.

Вимоги до компетентності

Вимоги до професійних знань

Ділові якості:

навички спілкування (письмового і усного), навички управління, аналітичні здібності, навички контролю, лідерські якості, вміння розподіляти роботу, вміння прислуховуватись, ініціативність, увага до деталей, уміння дотримуватись субординації, новаторство, організаторські здібності, вміння навчати

Знання нормативно-правовових актів у сфері управління персоналом, зокрема:

Конституція України;

Закон України «Про державну службу»;

Закон України «Про запобігання корупції»;

Кодекс законів про працю України;

накази НАДС від 03.03.2016 № 47 «Про затвердження Типового положення про службу управління персоналом державного органу», від 05.08.2016 № 158 «Про затвердження Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування»

Особисті якості:

творчі здібності, надійність, порядність, чесність, вірність, безвідмовність, тактовність, готовність допомогти, відповідальність, самостійність

Знання сучасних технологій та інструментів у сфері управління персоналом:

конкурсна процедура на зайняття вакантних посад державної служби;

розробка та застосування тестування для перевірки професійних знань;

розробка ситуаційних завдань;

співбесіда при проходженні конкурсу;

оцінювання професійної компетентності кандидата на зайняття посади під час проходження конкурсу;

встановлення випробувального періоду;

індивідуальна програма підвищення рівня професійної компетентності державних службовців;

професійне навчання державного службовця;

оцінювання результатів службової діяльності;

просування по службі;

адаптація державного службовця при призначенні на посаду;

заохочення та мотивація;

розвиток корпоративної культури;

тімбілдинг (командоутворення);

стратегічне планування роботи служб управління персоналом;

прогнозування професійного розвитку державних службовців;

визначення потреб у персоналі державного органу;

визначення ефективності управління персоналом;

рекрутинг (залучення персоналу);

складання посадових інструкцій;

управління змінами;

управління конфліктами

Отже, можемо сформувати такі вимоги до компетентності:

управління змінами;

робота з інформацією;

комунікація та взаємодія;

стресостійкість;

ефективність аналізу та висновків;

досягнення результатів;

концептуальне та інноваційне мислення

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити