(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
11/17
Держслужбовець
Держслужбовець
Грудень , 2018/№ 12

Покладання на службу управління персоналом МДА обов’язків, не визначених Типовим положенням про службу управління персоналом*

http://tinyurl.com/y2t2agvn
Чи можна покладати на службу управління персоналом місцевої державної адміністрації обов’язки, не визначені в Типовому положенні про службу управління персоналом державного органу?

* Роз’яснення надано Генеральним департаментом з питань управління персоналом на державній службі НАДС. Назва редакційна. — Прим. ред.

Відповідно до статті 18 Закону України «Про державну службу» у державному органі залежно від чисельності персоналу утворюється структурний підрозділ або вводиться посада спеціаліста з питань персоналу (далі — служба управління персоналом) з прямим підпорядкуванням керівнику державної служби. Обов’язки служби управління персоналом можуть бути покладені на одного з державних службовців органу.

Згідно з пунктом 1 Типового положення про службу управління персоналом державного органу, затвердженого наказом НАДС від 03.03.2016 р. № 47, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.03.2016 р. за № 438/28568, у державному органі залежно від чисельності персоналу утворюється самостійний структурний підрозділ або вводиться посада спеціаліста з питань персоналу.

У державному органі, чисельність якого становить менше 10 осіб, обов’язки служби управління персоналом можуть бути покладені на одного з державних службовців цього органу.

Чисельність служби управління персоналом визначається з розрахунку до 20 осіб на одного спеціаліста служби управління персоналом.

Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій» від 12.03.2005 р. № 179, зокрема, встановлено, що самостійний сектор — це структурний підрозділ, який утворюється для виконання завдань за окремим напрямом діяльності органу виконавчої влади, функції якого неможливо поєднати з функціями інших структурних підрозділів, з штатною чисельністю не менш як 2 одиниці.

Зважаючи на викладене, у структурному підрозділі місцевої державної адміністрації зі статусом юридичної особи публічного права, чисельність якого складає 35 державних службовців, має бути створено сектор з питань управління персоналом зі штатною чисельністю дві особи.

Такий сектор має бути самостійним структурним підрозділом державного органу, що знаходиться в підпорядкуванні керівника державної служби цього органу.

Згідно з пунктом 4 зазначеного Типового положення покладення на службу управління персоналом завдань, не передбачених цим Типовим положенням, і таких, що не стосуються питань управління персоналом, організаційного розвитку та державної служби, не допускається.

З огляду на наведене, покладання на структурний підрозділ або спеціаліста з питань персоналу функцій інших структурних підрозділів або працівників є неправомірним.

Окремо повідомляємо, що листи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади мають лише роз’яснювальний (інформаційний) характер і не встановлюють правових норм.

Зацікавив журнал?
Отримуйте більше статей та спеціальних пропозицій за підпискою
місцева державна адміністрація, служба управління персоналом, покладання додаткових обов’язків, типове положення додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті