(066) 87-010-10
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
Перейти до номеру
  • № 9
  • № 8
  • № 7
  • № 6
  • № 5
  • № 4
  • № 3
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
8/14
Держслужбовець
Держслужбовець
Жовтень , 2018/№ 10

Удосконалення професійної компетентності працівників державних органів*

* Із практики роботи управління персоналом апарату Сумської обласної державної адміністрації.

СУМСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

24.04.2018 м. Суми № 254-ОД

Про заходи з удосконалення професійної компетентності працівників державних органів у Сумській області

Відповідно до статей 6, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статей 18, 48, 49 Закону України «Про державну службу», Положення про систему підготовки, спеціалізації та підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 липня 2010 року № 564, Порядку організації підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування у навчальних закладах за державним замовленням Національного агентства України з питань державної служби, затвердженого наказом Нацдержслужби від 19.04.2017 р. № 86, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 липня 2017 року за № 832/30700:

1. Затвердити Порядок формування перспективного плану вдосконалення професійної компетентності працівників державних органів Сумської області (додається).

2. Затвердити План заходів з питань модернізації управління персоналом в державних органах Сумської області у 2018 році.

3. Головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів Сумської обласної державної адміністрації забезпечити:

1) аналіз потреби в удосконаленні професійної компетентності підпорядкованих працівників за професійними програмами, тематичними постійно діючими і короткостроковими програмами, іншими формами підвищення кваліфікації;

2) планування заходів з удосконалення професійної компетентності підпорядкованих працівників відповідно до потреби згідно зі встановленим порядком у розрізі перспективних, щорічних та інших планів;

3) контроль за станом виконання затверджених планів підвищення професійної компетентності працівників, зокрема шляхом заслуховування звітів відповідальних працівників на нарадах, засіданнях дорадчих органів, а також застосування інших форм моніторингу.

Зареєструйтесь

для того, щоб читати статтю повністю.

Зареєструватися

Вже зареєстровані? Увійти з паролем

державна служба, державні службовці, працівники державних органів, удосконалення професійної компетентності, формування перспективного плану, модернізація управління персоналом додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Коментарі до статті