(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
24/26
Держслужбовець
Держслужбовець
Лютий , 2019/№ 2

Роль служб управління персоналом у вирішенні конфліктних ситуацій

http://tinyurl.com/y3b42ksd
Будь-яка організація є об’єднанням людей для спільної діяльності щодо досягнення поставленої мети. Тому, як правило, у міжособистісних (міжгрупових) відносинах у колективі виникають різноманітні непорозуміння, неузгодженості, конфліктні ситуації тощо.

СУТНІСТЬ КОНФЛІКТУ

Конфлікт — це найважливіша психологічна сторона взаємодії людей. Це — певна форма відносин між суб’єктами дії, мотивація яких обумовлена різними цінностями, нормами, інтересами і потребами.

Сутність конфлікту — протиріччя, яке сприймається людиною як значуща для нього психологічна проблема, що вимагає свого вирішення і викликає активність, спрямовану на її подолання.

Тож конфлікт характеризується трьома ознаками:

• наявністю протиріччя;

• сприйняттям його як значущого, що вимагає вирішення проблеми;

• активністю, спрямованою на подолання протиріччя.

Динаміка розвитку конфлікту:

• виникнення конфліктної ситуації;

• усвідомлення конфліктної ситуації;

• власне конфліктна поведінка.

Зацікавив журнал?
Отримуйте більше статей та спеціальних пропозицій за підпискою
служба управління персоналом, конфліктні ситуації, вирішення конфлікту додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Коментарі до статті