Роль служб управління персоналом у вирішенні конфліктних ситуацій

В обраному У обране
Друк
Мацокін Андрій, головний редактор журналу "Держслужбовець", Перерва Аліна, експерт з питань управління персоналом
Держслужбовець Лютий, 2019/№ 2
Будь-яка організація є об’єднанням людей для спільної діяльності щодо досягнення поставленої мети. Тому, як правило, у міжособистісних (міжгрупових) відносинах у колективі виникають різноманітні непорозуміння, неузгодженості, конфліктні ситуації тощо.

СУТНІСТЬ КОНФЛІКТУ

Конфлікт — це найважливіша психологічна сторона взаємодії людей. Це — певна форма відносин між суб’єктами дії, мотивація яких обумовлена різними цінностями, нормами, інтересами і потребами.

Сутність конфлікту — протиріччя, яке сприймається людиною як значуща для нього психологічна проблема, що вимагає свого вирішення і викликає активність, спрямовану на її подолання.

Тож конфлікт характеризується трьома ознаками:

• наявністю протиріччя;

• сприйняттям його як значущого, що вимагає вирішення проблеми;

• активністю, спрямованою на подолання протиріччя.

Динаміка розвитку конфлікту:

• виникнення конфліктної ситуації;

• усвідомлення конфліктної ситуації;

• власне конфліктна поведінка.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити