Суб’єкт декларування: суттєві зміни у майновому стані Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) ще у липні поточного року своїм наказом від 23 липня № 450/21 затвердило Порядок інформування про суттєві зміни у майновому стані суб’єкта декларування, який набув чинності 1 грудня 2021 року. Про зміни та форму для заповнення Порядку поговоримо у цій статті.
Декларування за новою формою До початку кампанії декларування 2022 року залишилося менше місяця. І ми починаємо активно нагадувати вам не тільки про необхідність задекларувати статки за звітний рік, а й про зміни в системі декларування, які набули чинності з 01.12.2021. У попередній статті ми знайомились із зміненим порядком інформування про зміни в майновому стані. У цій статті ознайомимося з новою формою і нюансами заповнення декларації.
Порушення обмежень щодо сумісництва та суміщення. Зайняття іншою оплачуваною діяльністю* У ст. 172 Кодексу України про адміністративні правопорушення (як і в ст. 25 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700) визначено три види обмежень. Із них існують численні винятки, а також винятки з винятків, які стосуються певних суб’єктів. У цьому огляді поговоримо про порушення, обмеження та винятки!
Секретар ради: посадова інструкція та «виконавчі» повноваження Тема оптимізації роботи посадових осіб завжди актуальна для органів місцевого самоврядування. Тому в посадових інструкціях часто-густо можна зустріти дуже різні повноваження, а інколи — й несумісні із посадовим статусом, визначеним законодавчими нормами. Тож у цій статті аналізуємо норми покладання повноважень на секретаря сільської ради.
Хто може заміщувати старосту, та як це здійснюється До нашої редакції звернулися із запитаннями такого характеру. Нема старости. Чи можна його обов’язки тимчасово покласти на радника або консультанта розпорядженням міського голови? Чи може тоді ця особа виконувати всі обов’язки старости, які прописані в Положенні? Чи взагалі це буде правомірно?