Теми статей
Обрати теми

Актуальне запитання. Про тривалість щорічної основної відпустки вихователя-методиста закладу дошкільної освіти

Ковшова Олена, заступник головного редактора видань «Місцеве самоврядування» та «Радник старости», аналітик
Як визначати тривалість щорічної основної відпустки вихователя-методиста закладу дошкільної освіти, у тому числі й у випадку, якщо він працює з інклюзивними групами?

Порядок надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам затверджений постановою КМУ від 14.04.1997 № 346 (далі — Порядок). У розділі I додатка до Порядку визначена тривалість щорічної основної відпустки педагогічних працівників закладів дошкільної освіти. Так, тривалість щорічної основної відпустки для вихователя-методиста закладу дошкільної освіти загального типу становить 42 календарних дні, для вихователя-методиста дошкільної освіти компенсуючого типу — 56 календарних днів. У примітці 1 до цього розділу зазначено, що вихователю-методисту закладу дошкільної освіти загального типу надається щорічна основна відпустка тривалістю 56 календарних днів, якщо вони обслуговують групи, в яких не менш як 50 % дітей, які потребують корекції фізичного і психічного розвитку, або якщо в цих закладах укомплектовано не менш як 50 % таких груп.

В закладах дошкільної освіти групи для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, — це спеціальні групи, групи компенсуючого типу, порядок комплектування яких затверджений спільним наказом Міносвіти і Міністерства охорони здоров’я України від 27.03.2006 № 240/165. Згідно з п. 8 Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, затвердженого спільним наказом Міносвіти і Міністерства охорони здоров’я України від 06.02.2015 № 104/52, інклюзивні групи у закладах дошкільної освіти створюються для забезпечення умов дітям з особливими освітніми потребами, у тому числі дітям з інвалідністю, для розвитку та навчання спільно зі своїми однолітками. Наповнюваність інклюзивної групи в закладі дошкільної освіти загального типу становить до 15 осіб, з них — 1 — 3 дитини з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю. Тобто інклюзивні групи — це не групи для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, а звичайні групи, в яких спільно зі своїми однолітками здобувають освіту діти з особливими освітніми потребами. У закладі дошкільної освіти, в якому дванадцять груп, з яких вісім — інклюзивні, тривалість щорічної основної відпустки вихователя-методиста становить 42 календарних дні. Додамо, що на цьому наголошувало й Міносвіти у своєму листі від 13.05.2021 № 4.5/1141-21.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі