Теми статей
Обрати теми

Актуальне запитання. Про проєкти виконавчих органів

Чи обов’язково висвітлювати на сайті міської ради: 1) усі посадові обов’язки працівників установи; 2) чи повинні зберігатися проєкти рішень сесій та виконкому після їх прийняття? Якщо згідно з «порядком забезпечення доступу до публічної інформації» та Регламенту роботи ради це не передбачено?

1. Перелік інформації, яка обов’язково має розміщуватися на сайті, визначений у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Там, зокрема, передбачено оприлюднення інформації про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо) розпорядників інформації (пункт 1 частини 1) та про основні функції регіональних підрозділів суб’єктів владних повноважень (пункт 11 частини 1). Але не вимагається розміщувати інформацію про посадові обов’язки працівників установи. Отже, посадові інструкції працівників на сайті можуть бути розміщені, але законом це не вимагається.

2. Частиною 3 статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» передбачено оприлюднення проєктів нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблених відповідними розпорядниками, не пізніш як за 10 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття. Оприлюднення проєктів здійснюється для можливості ознайомлення з ними зацікавленої громадськості та внесення пропозицій щодо їх удосконалення. Інформація про врахування думки громадськості в остаточно прийнятому документі, про хід його погодження, отримані та враховані чи не враховані зауваження може становити публічний інтерес. Тому необхідність, місце та терміни зберігання проєктів рішень після їх прийняття залежно від їхньої цінності має визначатися внутрішніми документами відповідних органів місцевого самоврядування. При цьому слід керуватися наказом Мін’юсту, розміщеним за цією адресою www.osgrm.ua/posibnyky-video/zakony-pro-arhivy/pro-zatverdzhennya-pravyl-organizatciyi-dilovodstva-ta-arkhivnogo-zberigannya-dokumentiv/.

Аналітичний центр АМУ, консультація розміщена за посиланням: www.auc.org.ua/faq?date_filter%5Bmin%5D%5Bdate%5D=&date_filter%5Bmax%5D%5Bdate%5D=&field_branch_tid=156&page=3

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі