Теми статей
Обрати теми

Щодо оприлюднення проектів рішень органів місцевого самоврядування*

Державна регуляторна служба України
Роз’яснення Державної регуляторної служби України

* За матеріалами офіційного сайту ДРС www.drs.gov.ua/regulatory_policy/roz-yasnennya-shhodo-oprylyudnennya-proektiv-rishen-organiv-mistsevogo-samovryaduvannya/

Згідно із Законом України «Про внесення змін до статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» щодо зменшення строку оприлюднення проектів нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування» від 15.09.2020 № 890-IX (далі — Закон № 890) проекти рішень органів місцевого самоврядування оприлюднюються ними не пізніш як за 10 робочих днів до дати їхнього розгляду з метою ухвалення (замість 20 робочих днів, які були визначені попередньою редакцією цього Закону).

Водночас звертаємо увагу, що проекти рішень органів місцевого самоврядування можуть мати ознаки регуляторних актів та потребувати дотримання процедур, установлених Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (далі — Закон № 1160).

На виконання вимог Закону № 1160 кожен проект регуляторного акта оприлюднюється з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань.

Проект рішення органу місцевого самоврядування, який є регуляторним актом, оприлюднюється разом із відповідним аналізом регуляторного впливу не пізніше п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про оприлюднення цього проекту регуляторного акта.

Строк, протягом якого від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються зауваження та пропозиції, встановлюється розробником проекту регуляторного акта і не може бути меншим ніж один місяць та більшим ніж три місяці з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу.

Оприлюднення з метою одержання зауважень і пропозицій проектів регуляторних актів, прийняття яких належить до компетенції виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах рад, а також сільських, селищних та міських голів, проводиться до внесення цих проектів на розгляд засідання відповідного виконавчого органу ради або до внесення їх на затвердження відповідному сільському, селищному, міському голові.

Проект регуляторного акта та відповідний аналіз регуляторного впливу оприлюднюються шляхом опублікування в друкованих засобах масової інформації розробника цього проекту, а у разі їх відсутності — у друкованих засобах масової інформації, визначених розробником цього проекту, та/або шляхом розміщення на офіційній сторінці розробника проекту регуляторного акта в мережі Інтернет.

Якщо в межах адміністративно-територіальної одиниці чи в населеному пункті не розповсюджуються друковані засоби масової інформації, а органи та посадові особи місцевого самоврядування не мають своїх офіційних сторінок у мережі Інтернет, проекти регуляторних актів можуть оприлюднюватися у будь-який інший спосіб, який гарантує доведення інформації до мешканців відповідної територіальної громади.

Отже, з урахуванням вимог Закону № 1160, проекти рішень органів місцевого самоврядування, що за своїми ознаками є регуляторними актами, підлягають обов’язковому оприлюдненню з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань не пізніше ніж за один місяць до внесення їх на розгляд сесії відповідної ради.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі