Теми статей
Обрати теми

Комунікаційна стратегія: забаганка чи необхідність?

Брусенцова Яна, директор Департаменту видань для публічно-правової сфери, головний редактор видань «Місцеве самоврядування» та «Радник старости», юрист
Часто доводиться чути, що в багатьох громадах, органах місцевого самоврядування не варто і згадувати про комунікаційників. Адже це останнє, на що буде витрачати свій фонд оплати праці орган місцевого самоврядування, або ще куди гірше — витрачати кошти на оплату залучених зовні комунікаційників. Водночас, якщо розібратися, то без належної комунікації в громаді ніяк не обійтися, особливо якщо враховувати кількість та різноманітність цільових груп, з якими необхідно співпрацювати, налагоджувати контакт, підтримувати дружні стосунки, передавати інформацію, отримувати зворотний зв’язок. Більшість громад кладуть на поличку таке завдання, як вибудовування здорових та постійних стосунків у громаді між всіма цільовими групами. Більш того, дехто навіть не замислювався, скільки користі можна отримати, якщо мати поряд із собою партнерів, а не постійно невдоволених чимось мешканців, представників громадських організацій тощо. І для такого партнерства багато не треба: лише забажати комунікувати, а інструменти вже є — це Комунікаційна стратегія громади. До речі, нижче наведено як приклад таку стратегію однієї з громад у Донецькій області.

img 1

img 2

img 3

img 4

img 5

img 6

img 7

img 8

img 9

img 10

img 11

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі