Теми статей
Обрати теми

Щодо фінансування страхувальників, що перебувають на обліку у відділеннях, які фізично не функціонують, але управління, до складу яких вони входять, продовжують виконувати свої функції під час воєнного стану

Роз’яснення Фонду соціального страхування України від 05.04.2022

Відповідно до пункту 4 Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 12 (далі — Порядок № 12), фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві здійснюється робочими органами виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України або їх відділеннями.

Підставою для фінансування страхувальників робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення та окремих виплат потерпілим на виробництві за їх видами.

Фінансування страхувальників, які перебувають на обліку в тих відділеннях, які фізично не функціонують, здійснюється безпосередньо через управління або відділення, які виконують функції відділень, що тимчасово не працюють, відповідно до наказів керівників управлінь.

Звертаємо увагу, що при здійсненні фінансування страхувальників необхідно тримати з бухгалтерами постійний зв’язок та бути впевненими щодо можливості страхувальників перерахувати кошти на рахунки застрахованих осіб.

У разі якщо страхувальники, в тому числі ФОП, перемістилися на іншу територію і при цьому перебувають на обліку в ЄІАС в іншому відділенні, але поки не мають можливості звернутися до суб’єктів надання адміністративних послуг Міністерства юстиції України для здійснення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу або ФОП, а саме зміни місцезнаходження, та не можуть подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді, рекомендуємо таким страхувальникам подавати заяви-розрахунки в паперовому вигляді до найближчого відділення будь-якого управління виконавчої дирекції Фонду. Працівниками цього відділення проводиться звірка документів з метою недопущення помилок. Після цього працівники відділення сканують документи і направляють до відділення, де перебуває на обліку страхувальник.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі