Теми статей
Обрати теми

Актуальне запитання. Щодо оплати праці працівників ІРЦ у разі, коли ІРЦ обслуговує інші територіальні громади

Яким чином і в який час відповідно до п. 7 Положення про інклюзивно-ресурсний центр (далі — ІРЦ) фахівцями ІРЦ надаються послуги дітям з особливими освітніми потребами, які проживають (навчаються) у територіальній громаді (районі), місті, де відсутній свій ІРЦ?
Яким чином, відповідно до якого розрахунку здійснюється оплата праці при виїзді фахівців ІРЦ до іншої територіальної громади для проведення комплексної оцінки розвитку дітей та надання корекційно-розвиткових послуг?
Наш ІРЦ має договори про співпрацю з декількома територіальними громадами. Але місцевий орган управління освітою, якому ми підпорядковані, вважає, що послуги цим громадам ми можемо надавати в неробочий час, оскільки це платні послуги. Однак ми пояснюємо, що виїзди в інші територіальні громади з метою проведення комплексної оцінки та надання корекційно-розвиткових послуг, участі в засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу — це наші основні обов’язки і виконувати їх ми повинні у свій робочий час відповідно до графіка роботи ІРЦ, отримуючи за це заробітну плату з того ж джерела, як і при наданні психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових послуг для жителів нашої громади.
Нещодавно ми виїжджали в іншу територіальну громаду для проведення комплексної оцінки розвитку дітей. Тепер наше управління освіти не знає, як, з якого джерела і якого розрахунку оплатити роботу фахівців. На 2 дні, протягом яких ми були задіяні в цій роботі, нас увільнили від виконання посадових обов’язків та залучили до роботи відповідно до договору про співпрацю. А як оплатити нам ці дні, з якого розрахунку, не знають. Допоможіть, будь ласка, довести, що ці функції ми виконуємо у свій робочий час і маємо отримувати заробітну плату на звичайних умовах.

Відповідь була надана Директоратом дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти України в листі від 26.05.2022 № 4/1019-22.

Отже…

Відповідно до абзацу другого пункту 7 Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.17 № 545 (далі — Положення), інклюзивно-ресурсний центр може обслуговувати дітей з особливими освітніми потребами з інших адміністративно-територіальних одиниць або територіальних громад.

У такому випадку діяльність інклюзивно-ресурсних центрів організовується в одній із форм співробітництва, визначених Законом України «Про співробітництво територіальних громад» (далі — Закон). Відповідно до статті 12 цього Закону територіальні громади мають встановити правовідносини у формі Договору про співробітництво між територіальними громадами в частині спільного фінансування (утримання) підприємств, установ та організацій комунальної форми власності.

У разі встановлення таких правовідносин фахівці (консультанти) інклюзивно-ресурсних центрів (далі — фахівці ІРЦ) обслуговують дітей з особливими освітніми потребами з інших територіальних громад у межах свого робочого часу.

Відповідно до пункту 40 Положення тривалість робочого тижня педагогічних працівників ІРЦ, включаючи його керівника, становить 36 годин. Графік роботи ІРЦ визначається керівником (директором) ІРЦ, має бути гнучким та забезпечувати безперервне виконання завдань, зазначених у Положенні.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі