Затверджено форми реєстраційних документів у Фонді соціального захисту інвалідів
Наказом Міністерства праці та соціальної політики України «Про затвердження форм документів для реєстрації роботодавців у відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів та виконання ними нор-мативу робочих місць для працевлаштування інвалідів» від 14.03.2007 р. № 98
затверджено форми документів для реєстрації підприємств, установ, організацій, фізичних осіб, які використовують найману працю, у відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів та виконання ними нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів.Зокрема, затверджено такі форми:
— Заяву про реєстрацію роботодавця у відділенні Фонду соціального захисту інвалідів
(форма 1);— Довідку про реєстрацію роботодавця у відділенні Фонду соціального захисту інвалідів
(форма 2);— Журнал реєстрації заяв та довідок про реєстрацію роботодавця
(форма 3);— Рішення про зарахування (відмова в зарахуванні) кількості робочих місць для працевлаш-тування інвалідів до нормативу робочих місць
(форма 4);— Журнал реєстрації рішень про зарахування (відмов у зарахуванні) кількості робочих місць для працевлаштування інвалідів до нормативу робочих місць
(форма 5).Наказ набув чинності
9 квітня 2007 р.