Теми статей
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Щодо зобов’язання підприємства повідомляти застраховану особу про виникнення у неї права на пенсію

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Липень, 2007/№ 59
Друк
Лист від 22.05.2007 р. № 8382/09-20

Щодо зобов’язання підприємства повідомляти застраховану особу про виникнення у неї права на пенсію

Лист Пенсійного фонду України від 22.05.2007 р. № 8382/09-20

 

Пенсійний фонд України розглянув <...> запит щодо зобов’язання підприємства повідомляти застраховану особу про виникнення у неї права на пенсію та повідомляє наступне.

Відповідно до п. 34 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.12.2005 за № 1566/11846,

уповноважена посадова особа підприємства, установи, організації зобов’язана не пізніше місяця до дня досягнення працівником пенсійного віку письмово повідомити його про виникнення права на пенсію за віком, у тому числі на пільгових умовах.

Перший заступник голови правління
В. Новак

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі