Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Інструкція щодо заповнення форми Звіту про результати здійснення процедур відкритих торгів із зменшенням ціни і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, затверджені розпорядженням Антимонопольного комітету

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Травень, 2007/№ 43
В обраному У обране
Друк
Інструкція від 12.04.2007 р. № 138-p

Затверджено розпорядженням Антимонопольного комітету України від 20 червня 2006 р. № 219-р

Інструкція

щодо заповнення форми Звіту про результати здійснення процедур

відкритих торгів із зменшенням ціни і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 1 серпня 2006 р. за № 907/12781

(

із змінами і доповненнями, внесеними розпорядженням Антимонопольного комітету України від 12 квітня 2007 року № 138-р)

 

1. Загальні положення

1.1. Звіт складається державною мовою.

1.2. Звіт складається і обов’язково подається до відповідного органу Антимонопольного комітету України протягом 10 календарних днів з дати його затвердження разом з додатками, які є невід’ємною частиною Звіту.

Звіт про закупівлю, яка здійснювалася центральними органами державної влади, направляється до центрального апарату Антимонопольного комітету України, у всіх інших випадках Звіт направляється до територіального відділення Антимонопольного комітету України, на підвідомчій території якого зареєстрований замовник.

Перелік центральних органів влади, які направляють Звіт до центрального апарату Антимонопольного комітету України, міститься на офіційному веб-сайті Комітету (www.amc.gov.ua)

.

1.3. Відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» у Звіті про результати здійснення процедури закупівлі за цією формою, який зберігається замовником протягом трьох років, обов’язково зазначаються:

стислий опис предмета закупівлі;

найменування та адреси учасників, що подали тендерні пропозиції, кваліфікаційні пропозиції, найменування та адреса учасника, з яким укладено договір про закупівлю, а також ціна цього договору;

ціна і стислий опис інших основних умов кожної тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а також додаткові умови, запропоновані учасниками;

стислий виклад критеріїв порівняння та оцінки тендерних пропозицій і визначення переможця процедури закупівлі;

у разі відхилення окремих або всіх тендерних пропозицій обґрунтування підстав відхилення;

дата опублікування оголошення про заплановану закупівлю та оголошення про результат здійсненої закупівлі у спеціалізованих друкованих засобах масової інформації та в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України, та дата повідомлення учасникам про результат проведеної процедури;

виклад причин і обставин, якими керувався замовник торгів під час обрання іншої процедури закупівлі, ніж процедура

відкритих торгів із зменшенням ціни, з обґрунтуванням її вибору;

стислий виклад будь-яких запитів щодо роз’яснення кваліфікаційної або тендерної документації, відповідей на них, а також будь-яких змін цієї документації;

у разі, якщо в результаті торгів не було укладено договір про закупівлю, — виклад підстав такого рішення;

у разі відхилення тендерної пропозиції відповідно до положень Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» — виклад підстав для відхилення;

відомості про кваліфікацію учасників, що подали тендерні пропозиції; заявки на участь у попередній кваліфікації учасників або запис про відсутність таких заявок; підстави застосування попередньої кваліфікації учасників; подані оскарження, позови та результати їх розгляду; зупинення процедури закупівлі; склад тендерного комітету;

дата акцепту тендерної пропозиції;

адреси обраних замовником інформаційних систем у мережі Інтернет та коди, присвоєні інформаційними системами у мережі Інтернет.

2. Особливості заповнення окремих пунктів Звіту

2.1.

Щодо пункту 1 Звіту

Щодо підпункту 1.1 Звіту. Джерело фінансування закупівлі визначається відповідно до абзацу п’ятого статті 1 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти». Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість закупівлі зазначається у гривнях (цифрами та словами). Якщо закупівля здійснюється на засадах міжвідомчої координації, генеральний замовник разом з формою Звіту

заповнює форму-3зв, зазначену в додатку 3 до форм Звітів.

2.2.

Щодо пункту 2 Звіту

Щодо підпункту 2.1 Звіту. Головний розпорядник коштів зазначається відповідно до бюджетного законодавства.

Щодо підпунктів 2.2 — 2.4 Звіту. Замовник визначається відповідно до абзаців другого, третього і двадцять четвертого статті 1 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти». При цьому замовником вважається суб’єкт, тендерний комітет якого проводить процедуру закупівлі та який є стороною договору про закупівлю.

Щодо підпункту 2.4 Звіту. Зазначається найменування населеного пункту, району, адміністративно-територіального суб’єкта (область, Автономна Республіка Крим, місто Київ або Севастополь), вулиця, номер будинку, поштовий індекс.

2.3. Щодо пункту 3 Звіту

Предмет закупівлі визначається у порядку, затвердженому Міжвідомчою комісією з питань державних закупівель.

У разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) замовник повинен зазначати назву кожної окремої частини предмета закупівлі та їх кількість

.

2.4.

Щодо пункту 4 Звіту

Якщо замовник додатково розміщував оголошення про здійснення процедури

відкритих торгів із змен-шенням ціни у міжнародному виданні чи міжнародній мережі електронного зв’язку, зазначаються назва видання (адреса в електронній мережі), у якому було розміщено оголошення, а також дата розміщення оголошення.

2.5.

Щодо підпункту 5 Звіту

Строк подання тендерних пропозицій для процедури

відкритих торгів із зменшенням ціни становить 45 календарних днів від дати опублікування оголошення про проведення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни. В окремих випадках цей строк може бути скорочено до 21 календарного дня, у цьому разі потрібно викласти в пункті 11 Звіту причини скорочення строку.

У разі проведення процедури двоступеневих торгів строк подання попередніх пропозицій не може бути менше ніж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення процедури двоступеневих торгів, а строк подання тендерних пропозицій на другому етапі не повинен перевищувати 15 календар-них днів.

2.6.

Щодо пунктів 6, 7 і 8 Звіту

У разі вибору кількох переможців торгів, якщо в тендерній пропозиції замовник передбачав можливість подання учасниками тендерних пропозицій тільки стосовно частини товарів, робіт чи послуг, що закуповуються, зазначається інформація про всіх переможців торгів, визначених за результатами розгляду й оцінки тендерних пропозицій. У такому разі заповнюється форма — 4зв, зазначена в додатку 4 до форм Звітів.

У підпункті 7.3 Звіту зазначається найменування населеного пункту, району, адміністративно-територіального суб’єкта (область, Автономна Республіка Крим, місто Київ або Севастополь), вулиця, номер будинку, поштовий індекс.

Якщо договір про закупівлю укладено в іноземній валюті, замовник у Звіті про результати здійснення процедури торгів повинен зазначати еквівалент вартості договору в гривнях. При цьому замовник фіксує курс іноземної валюти на дату укладення договору про закупівлю з переможцем торгів

.

Якщо договір укладено на умовах, які не передбачають сплати ПДВ, замовник повинен робити примітку «(без ПДВ)»

.

2.7. Щодо пункту 11 Звіту

Пункт 11 Звіту заповнюється лише в разі відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися, із зазначенням причин відповідно до статті 28 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти».

2.8. Щодо пункту 13 Звіту

У цьому пункті замовник зазначає таку інформацію:

причини скорочення строку подання тендерних пропозицій;

відомості про запити щодо роз’яснення змісту тендерної документації, відповіді на них та будь-які зміни цієї документації;

відомості щодо призупинення процедури закупівлі внаслідок оскарження дій замовника;

якщо залучались експерти для участі в процедурі закупівлі, — коротка інформація про них та умови їх участі;

щодо відповідної належності закупівлі, якщо закупівля здійснюється у межах державного замовлення або державного оборонного замовлення;

інші необхідні, з точки зору замовника, зауваження та коментарі.

Державний уповноважений
М. Бараш

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал
stop

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно