Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Про затвердження Змін до форм звітів щодо придбання та реалізації алкогольних напоїв і тютюнових виробів та інструкцій щодо їх заповнення, затверджених наказом ДПА України від 27.04.2006 № 228

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Жовтень, 2007/№ 79
В обраному У обране
Друк
Наказ від 04.09.2007 р. № 518

Міністерства та відомства України

 

Про затвердження Змін до форм звітів щодо придбання та реалізації алкогольних напоїв і тютюнових виробів та інструкцій щодо їх заповнення, затверджених наказом ДПА України від 27.04.2006 № 228

 

Наказ від 4 вересня 2007 року № 518

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 вересня 2007 р. за № 1065/14332

(витяг)

 

Відповідно до частини третьої статті 16 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», постанови Кабінету Міністрів України від 24.01.2007 № 58 «Про реорганізацію Департаменту з питань адміністрування акцизного збору і контролю за виробництвом та обігом підакцизних товарів»

НАКАЗУЮ:

1.

Затвердити Зміни до:

Форми звіту № 1-ОА

«Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв», затвердженої наказом ДПА України від 27.04.2006 № 228, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.06.2006 за № 713/12587;

Форми звіту № 1-ОТ

«Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів», затвердженої наказом ДПА України від 27.04.2006 № 228, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.06.2006 за № 713/12587;

Інструкції

щодо заповнення Форми звіту № 1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв», затвердженої наказом ДПА України від 27.04.2006 № 228, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 16.06.2006 за № 713/12587;

Інструкції

щодо заповнення Форми звіту № 1-ОТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів», затвердженої наказом ДПА України від 27.04.2006 № 228, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 16.06.2006 за № 714/12588, що додаються.*

* Зміни не публікуються, оскільки зазначені форми звітів № 1-ОА, № 1-ОТ та Інструкції щодо їх заповнення наводимо нижче в кодифікованому вигляді, тобто в редакції з урахуванням унесених змін. Зміни у тексті Інструкцій виділено

напівжирним курсивом
. — Прим. ред.

<...>

Голова А. Брезвін

  

img 1

  

 

Затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 27 квітня 2006 р. № 228

Інструкція щодо заповнення Форми № 1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв»

 

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 червня 2006 р. за № 713/12587

(

із змінами, внесеними наказом Державної податкової адміністрації України від 4 вересня 2007 року № 518)

 

1. Загальні положення

1.1. Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв (далі — Звіт) подають суб’єкти господарювання, які одержали ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями, незалежно від форм власності.

1.2. У разі якщо суб’єкт господарювання має в своєму складі структурні одиниці, які не є юридичними особами, бланк Звіту заповнюється в цілому щодо підприємства, уключаючи всі структурні одиниці.

1.3. Інформація подається за кодами та видами алкогольних напоїв. Одиницею виміру, яка застосовується у складанні Звіту, є тис. л.

1.4. Звіт складається окремо за кожний місяць та до 10 числа місяця, що настає за звітним, надається до регіонального управління

Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України за місцем реєстрації суб’єкта господарювання.

1.5. Регіональні управління

Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України подають Звіт у розрізі підприємств та зведений до Департаменту САТ ДПА України в електронному вигляді до 18 числа місяця, що настає за звітним.

 

2. Порядок заповнення Форми № 1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв»

2.1. У графі А вказується номер рядка за порядком.

2.2. У графі Б указуються місцезнаходження суб’єкта підприємницької діяльності — юридичної особи або місце проживання фізичної особи — суб’єкта господарювання та номер контактного телефону.

2.3. У графах 1, 2 вказуються відповідно код та вид алкогольної продукції:

  

Код

Вид

1

Горілки та горілки особливі

2

Лікеро-горілчані вироби (крім горілок, горілок особливих та алкогольних напоїв з використанням спирту етилового з умістом його від 1,2 до 25 % об’ємних одиниць)

3

Слабоалкогольні напої міцністю від 1,2 до 8,5 % об’ємних одиниць

4

Лікеро-горілчані напої міцністю від 8,5 до 25 % об’ємних одиниць

5

Вина виноградні

6

Шампанське та ігристі вина

7

Коньяк

8

Виноматеріали

9

ІІнша продукція, яка не ввійшла до кодів 1 — 8

 

2.4. У графі 3 вказується залишок алкогольних напоїв а початок звітного місяця.

2.5. У графі 4 вказується обсяг придбання алкогольних напоїв взагалі за звітний період суб’єктом господарювання, який здійснює оптову торгівлю алкогольними напоями.

2.6. У графі 5 указується обсяг придбання алкогольних напоїв суб’єктом господарювання від виробника алкогольних напоїв.

2.7. У графі 6 указується обсяг придбання алкогольних напоїв суб’єктом господарювання від підприємств оптової торгівлі.

2.8. У графі 7 указується обсяг придбання алкогольних напоїв суб’єктом господарювання за імпортом.

2.9. У графі 8 указується обсяг реалізації алкогольних напоїв взагалі за звітний період.

2.10. У графі 9 указується обсяг реалізації алкогольних напоїв у роздрібну торгівлю.

2.11. У графі 10 указується обсяг реалізації алкогольних напоїв підприємствам оптової торгівлі.

2.12. У графі 11 указується обсяг реалізації алкогольних напоїв на експорт.

2.13. У графі 12 указується залишок алкогольних напоїв на кінець звітного місяця.

2.14. У графі 13 надаються необхідні пояснення.

Директор Департаменту з питань адміністрування акцизного збору і контролю за виробництвом та обігом підакцизних товарів ДПА України
І. Гончар

 

img 2

 

  

Затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 27 квітня 2006 р. № 228

Інструкція щодо заповнення Форми № 1-ОТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів»

 

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 червня 2006 р. за № 714/12588

(

із змінами, внесеними наказом Державної податкової адміністрації України від 4 вересня 2007 року № 518)

  

1. Загальні положення

1.1. Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів (далі — Звіт) подають суб’єкти господарювання, які одержали ліцензії на право оптової торгівлі тютюновими виробами, незалежно від форм власності.

1.2. У разі якщо суб’єкт господарювання має в своєму складі структурні одиниці, які не є юридичними особами, бланк Звіту заповнюється в цілому щодо підприємства, уключаючи всі структурні одиниці.

1.3. Інформація подається за кодами та видами тютюнової продукції.

1.4. Одиницею виміру, яка застосовується у складанні Звіту для кодів, є:

1 — сигарети з фільтром — млн штук;

2 — сигарети без фільтра — млн штук;

3 — цигарки — млн штук;

4 — сигари — млн штук;

5 — сигарили — млн штук;

6 — тютюн люльковий — тонни;

7 — тютюн нюхальний — тонни;

8 — тютюн смоктальний — тонни;

9 — тютюн жувальний — тонни;

10 — інші тютюнові вироби — млн штук або тонни.

1.5. Звіт складається окремо за кожний місяць та до 10 числа місяця, що настає за звітним, надається до регіонального управління

Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України за місцем реєстрації суб’єкта господарювання.

1.6. Регіональні управління

Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України подають Звіт у розрізі підприємств та зведений до Департаменту САТ ДПА України в електронному вигляді до 18 числа місяця, що настає за звітним.

 

2. Порядок заповнення Форми № 1-ОТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів»

2.1. У графі А вказується номер рядка за порядком.

2.2. У графі Б указуються місцезнаходження суб’єкта підприємницької діяльності — юридичної особи або місце проживання фізичної особи — суб’єкта господарювання та номер контактного телефону.

2.3. У графах 1, 2 вказуються відповідно код та вид тютюнової продукції:

  

Код

Вид

1

Сигарети з фільтром

2

Сигарети без фільтра

3

Цигарки

4

Сигари

5

Сигарили

6

Тютюн люльковий

7

Тютюн нюхальний

8

Тютюн смоктальний

9

Тютюн жувальний

10

Інші тютюнові вироби

 

2.4. У графі 3 вказується залишок тютюнових виробів на початок звітного місяця.

2.5. У графі 4 вказується обсяг придбання тютюнових виробів взагалі за звітний період до суб’єкта господарювання, який здійснює оптову торгівлю тютюновими виробами.

2.6. У графі 5 указується обсяг придбання тютюнових виробів суб’єктом господарювання від виробника тютюнових виробів.

2.7. У графі 6 указується обсяг придбання тютюнових виробів суб’єктом господарювання від підприємств оптової торгівлі.

2.8. У графі 7 указується обсяг придбання тютюнових виробів суб’єктом господарювання за імпортом.

2.9. У графі 8 указується обсяг реалізації тютюнових виробів взагалі за звітний період.

2.10. У графі 9 указується обсяг реалізації тютюнових виробів у роздрібну торгівлю.

2.11. У графі 10 указується обсяг реалізації тютюнових виробів підприємствам оптової торгівлі.

2.12. У графі 11 указується обсяг реалізації тютюнових виробів на експорт.

2.13. У графі 12 указується залишок тютюнових виробів на кінець звітного місяця.

2.14. У графі 13 надаються необхідні пояснення.

Директор Департаменту з питань адміністрування акцизного збору і контролю за виробництвом та обігом підакцизних товарів ДПА України
І. Гончар

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал
stop

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно