Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Новини законодавства. Визначено порядок звернень громадян

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Липень, 2008/№ 56
В обраному У обране
Друк
Новини від 18.06.2008 р. № 395

Визначено порядок звернень громадян до податкової служби

 

Наказом ДПАУ від 18.06.2008 р. № 395

затверджено Інструкцію про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян. Дія Інструкції не поширюється на порядок розгляду заяв та скарг громадян, установлений карно-процесуальним, цивільно-процесуальним, трудовим законодавством, законодавством про захист економічної конкуренції.

Усі звернення громадян, що надходять до органів ДПС, класифікуються за змістом на

пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги.

Звернення розглядаються у строк

не більше одного місяця з дня їх надходження, ураховуючи вихідні, святкові та неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти календарних днів від дня їх отримання.

Визначено порядок особистого прийому громадян керівниками та посадовими особами ДПС.

Наказ набув чинності

6 липня 2008 року.
Оформи передплату та читай все Передплатити журнал
stop

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно