Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Пошта редакції. Перерахунок валютних курсових різниць

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Червень, 2008/№ 44
В обраному У обране
Друк
Відповідь на запитання

Перерахунок валютних курсових різниць

 

Коли здійснюється перерахунок валютних курсових різниць: тільки щодо залишків валюти на валютному рахунку чи ні?

(м. Харків)

 

Розрахунок курсових різниць проводиться не тільки щодо залишків валюти.

Закон про податок на прибуток

передбачає, що платник податку зобов’язаний визначити прибуток або збиток від зміни валютних курсів

1)

на кінець кожного кварталу:

— за залишками валюти (

ч. 5 п.п. 7.3.3);

— за залишками заборгованості (

ч. 3 п.п. 7.3.3);

2)

на дату погашення за заборгованістю (ч.2 п.п. 7.3.3).

Звертаємо увагу: у зазначеному підпункті термін «

заборгованість» має специфічне значення, під ним мається на увазі:

— основна сума (непогашена частина основної суми) фінансового кредиту, депозиту (вкладу);

— сума процентів, нарахованих на таку основну суму фінансового кредиту, депозиту (вкладу), строк оплати яких закінчився на дату закінчення звітного періоду;

— вартість (непогашена частина вартості) об’єкта фінансового лізингу;

— платежі щодо такого об’єкта фінансового лізингу, строк оплати яких закінчився на дату закінчення звітного періоду;

— балансова вартість цінних паперів, що підтверджують відносини боргу, а також товарних або фондових деривативів.

Микола Шпакович, економіст-аналітик

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал
stop

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно