Інструкція щодо заповнення форми річного плану закупівель

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Квітень, 2009/№ 31
В обраному У обране
Друк
Наказ від 30.01.2009 р. № 61

Затверджено наказом Міністерства економіки України від 30 січня 2009 р. № 61

Інструкція щодо заповнення форми річного плану закупівель

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 березня 2009 р. за № 218/16234

 

1. У разі якщо очікувана вартість предмета закупівлі є нижчою від сум, зазначених у пункті 5 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 921 (із змінами) (далі — Положення), такий предмет закупівлі відображається в додатку до річного плану закупівель (далі — річний план), який складається в довільній формі.

2.

Колонки 1, 3 — 7 є обов’язковими для заповнення, інші колонки заповнюються залежно від особливостей організації роботи тендерного комітету та джерел фінансування закупівлі.

При оприлюдненні річного плану на веб-сайті

колонки 4 і 7 не заповнюються.

3. У

колонці 1 вказується найменування предмета закупівлі, визначеного відповідно до пунктів 3 і 4 Положення.

4. У

колонці 2 вказується код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 27.12.2001 № 604 «Про бюджетну класифікацію та її запровадження», для розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів.

5. У

колонці 3 вказується джерело фінансування закупівлі, визначене згідно з підпунктом 4 пункту 2 Положення.

Якщо закупівля здійснюватиметься за рахунок коштів кількох різних джерел фінансування, указуються джерело фінансування та орієнтовне пропорційне співвідношення розмірів коштів з кожного джерела фінансування.

6. У

колонці 4 вказується очікувана вартість закупівлі у гривнях (цифрами та словами).

7. У

колонці 5 указується процедура закупівлі: відкриті торги, торги з обмеженою участю, двоступеневі торги, запит цінових пропозицій (котирувань), закупівля в одного учасника.

8. У

колонці 6 указується місяць, у якому замовник планує розпочати відповідну процедуру закупівлі.

9. У

колонці 7 указується назва підрозділу замовника (прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи), який відповідальний за підготовку тендерної документації (запиту цінових пропозицій /котирувань/).

10. У

колонці 8 замовник може зазначити таку інформацію:

найменування головного розпорядника бюджетних коштів;

обґрунтування вибору процедури закупівлі;

іншу необхідну, з точки зору тендерного комітету, інформацію.

 

Директор департаменту

державних закупівель В. Новик

 

 

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
Завантажуйте наш мобільний додаток iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд