Теми статей
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Умовний продаж визнається відносно дебіторської заборгованості за сплачені, але не отримані товари

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Лютий, 2009/№ 11
Друк
Лист від 14.06.2008 р. № 5977/6/16-1515-20

Умовний продаж визнається відносно дебіторської заборгованості за сплачені, але не отримані товари

Лист Державної податкової адміністрації України від 14.06.2008 р. № 5977/6/16-1515-20

(витяг)

 

<...>

3. Стосовно необхідності визнання умовного продажу по товарних залишках, по яких значиться дебіторська заборгованість, при анулюванні реєстрації платника податку на додану вартість.

Відповідно до останнього абзацу пункту 9.8 статті 9 Закону платник податку, в обліку якого на день анулювання реєстрації знаходяться товарні залишки або основні фонди, стосовно яких був нарахований податковий кредит у минулих або поточному податкових періодах, зобов’язаний визнати умовний продаж таких товарів за звичайними цінами та відповідно збільшити суму своїх податкових зобов’язань за наслідками податкового періоду, протягом якого відбувається таке анулювання.

Враховуючи зазначене, платник податку, в обліку якого на день анулювання реєстрації знаходяться товарні залишки або основні фонди

(у тому числі оплачені і не отримані (дебіторська заборгованість), стосовно яких був нарахований податковий кредит у минулих або поточному податкових періодах, зобов’язаний визнати умовний продаж таких товарів за звичайними цінами та відповідно збільшити суму своїх податкових зобов’язань за наслідками податкового періоду, протягом якого відбувається таке анулювання.

<...>

 

Заступник голови С. Чекашкін

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі